ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجازی بازماندن تعدادی از داوطلبان از آزمون دوره‌های مجازی دانشگاه تهران در پی بارش برف (18 اسفند 91)

بازماندن تعدادی از داوطلبان از آزمون دوره‌های مجازی دانشگاه تهران در پی بارش برف (18 اسفند 91)

آزمون دوره‌های مجازی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران امروز درحالی برگزار شد که برخی از داوطلبان به دلیل بارش ناگهانی برف و باران موفق نشدند که درساعت مقرر شده در جلسه امتحان حاضر شوند.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آزمون دوره‌های مجازی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران که امروز قرار بود ساعت 10 صبح برگزار شود به دلیل بارش برف با تاخیر برگزار شد.

هرچند برگزاری با تاخیر هم موجب نشد که داوطلبی از آزمون جای نماند، زیرا باز هم تعدادی از داوطلبان این فرصت را هم از دست داده بودند.

یکی از داوطلبان با انتقاد از روند دوگانه برخورد با داوطلبانی که دیر به جلسه آزمون حاضر شده‌ بودند، مدعی شد که مخالفت با ورود داوطلبان متاخر تنها در بخش ورودی ساختمان شمالی دانشکده مدیریت وجود داشت و ساختمان‌های دیگر این سخت‌گیری را نداشتند.

وی گفت: برخی داوطلبان از مسیرهای بسیار دور همچون مشهد و غیره آمده‌ بودند ولی متاسفانه اجازه حضور در جلسه امتحان به آنها داده نشد.

دکتر قمصری، معاون آموزشی دانشگاه تهران با اظهار بی‌اطلاعی از این اتفاق،‌ از پیگیری و بررسی این موضوع خبر داد.

کلمات کلیدی: آزمون دوره‌های مجازی دانشگاه تهران، آزمون دوره‌های مجازی، دانشگاه تهران، دوره‌های مجازی، دوره‌های مجازی دانشگاه تهران، مقطع کارشناسی ارشد، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی

آمار بازدید: 500 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image