ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سبک متفاوت ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران

سبک متفاوت ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی برای 230 زوج این دانشگاه خبر داد و گفت:‌ روز گذشته طی مراسمی با همکاری شهرداری منطقه 11، 230 زوج دانشگاه تهران پس از برگزاری مراسم ازدواج عازم مشهد مقدس شدند.


حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت:‌ روز گذشته طی مراسمی در قبور شهدای دانشگاه تهران مراسم ازدواج دانشجویی 230 زوج دانشگاه تهران برگزار شد و با همکاری شهرداری و تاکسیرانی این دانشجویان با 200 تاکسی تزیین‌شده عازم راه‌آهن برای سفر به مشهد مقدس شدند.


ازدواج ۲۰۰ زوج دانشجو در دانشگاه تهران
وی با بیان این‌که دانشجویان روز پنج شنبه 11 اردیبهشت‌ماه از سفر بازمی‌گردند، افزود: در این سه روز برنامه‌های فرهنگی و معنوی گوناگونی برای زوجین دانشجو تدارک دیده شده که می توان به برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی، اخلاق اسلامی و برگزاری مراسم برای این زوجین از سوی آستان قدس رضوی و ... اشاره کرد.

حجت اسلام کلانتری درباره زمان ثبت نام دوره بعد ازدواج دانشجویی نیز اظهار کرد: زمان ثبت نام دوره بعدی جشن ازدواج دانشجویی متعاقبا توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image