ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح آزمایشگاه دانشگاه پیام‌نور کرمان (10 اسفند 91)

افتتاح آزمایشگاه دانشگاه پیام‌نور کرمان (10 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: ساختمان آزمایشگاه «شهید احمدی‌روشن» دانشگاه پیام‌نور کرمان با مساحت 3 هزار و 230 متر مربع در پنج طبقه به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز ساختمان آزمایشگاه «شهید احمدی‌روشن» دانشگاه پیام‌نور کرمان با مساحت 3 هزار و 230 متر مربع در پنج طبقه به بهره‌برداری رسید.

حمید تابلی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید آموزشی اداری و آزمایشگاه دانشگاه پیام‌نور کرمان اظهار داشت: تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه در سال جاری 133 نفر شامل استادیار و مربی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان در گزارشی از عملکرد حوزه آموزشی تصریح کرد: توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی، به کارگیری تجهیزات آزمایشگاهی و اینترنتی، گسترش رشته‌های بین رشته‌ای، ارتقای سطح علمی اعضای هیئت علمی، توسعه آموزش مجازی در استان و قطب آموزش ریاضی در کشور از افتخارات دانشگاه پیام نور کرمان در امسال است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی راه‌اندازی هیئت عزاداری امام صادق) و خدمات مشاوره‌ای مرکز پیام‌نور کرمان به دانشجویان انجام شده است.

تابلی کسب عنوان پژوهشگر برتر استان در حوزه علوم پایه و علوم انسانی توسط دانشگاه پیام‌نور کرمان را برگ زرین دیگری در کارنامه این دانشگاه عنوان کرد و گفت: دو همایش ملی زمین‌شناسی و شیمی برای اولین بار در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعداد مقالات ارائه شده در سال جاری 75 عنوان است، اذعان داشت: بستن قراردادهای پژوهشی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و آموزشی، تألیف کتب الکترونیکی ریاضی و علوم پایه از دیگر کارهای آموزشی این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان پیشرفت‌های حوزه عمرانی را جهش‌های اسطوره‌ای دانست و گفت: ساختمان آزمایشگاه شهید احمدی‌روشن با مساحت 3 هزار و 230 متر مربع در پنج طبقه با اعتبار 23 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: این ساختمان تعداد 10 آزمایشگاه، 30 کلاس آموزشی و اتاق هیئت علمی، سالن کنفرانس، سیستم سرمایشی و گرمایشی دو منظوره برای راهروها و کلاس‌ها، سرامیک‌های ضد حریق، سیستم اعلام حریق، آسانسور و امکانات پیشرفته‌ای دارد.

تابلی از افتتاح همزمان ساختمان اداری دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان در ساختمان شماره دو این دانشگاه خبر داد و ابراز داشت: کلنگ‌زنی این ساختمان از سال 88 با مساحت یک ‌هزار و 850 متر مربع و اعتبار 20 میلیارد ریالی با 21 اتاق انجام شده است.

کلمات کلیدی: آزمایشگاه دانشگاه پیام‌نور کرمان، آزمایشگاه، دانشگاه پیام‌نور، کرمان، پیام نور کرمان، دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان

آمار بازدید: 358 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image