ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری مسابقه کتابخوانی «بوی بهشت» در دانشگاه باهنر کرمان

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بوی بهشت» در دانشگاه باهنر کرمان

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: مسابقه کتابخوانی بوی بهشت با شرکت 2 هزار و 300 دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار و 80 نفر ممتاز، عازم کربلا می‌شوند.


رضا کارگر در حاشیه برگزاری مسابقه کتابخوانی بوی بهشت در دانشگاه باهنر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بوی بهشت یکی از کانون‌های جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

وی با اشاره به اینکه پنجمین دوره مسابقات کتابخوانی بوی بهشت در حال برگزاری است، افزود: در این مسابقات از کتاب‌های شهید مطهری استفاده می‌شود.

کارگر بیان کرد: مورد مسابقه سال گذشته کتاب مظهر حجاب و کتاب و امسال جاذبه و دافعه حضرت علی (ع) است که دانشجویان با مطالعه این کتاب باید به سئوالات پاسخ دهند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در این مسابقات 2 هزار و 300 نفر دانشجوی دختر و پسر شرکت کردند که از این تعداد 80 نفر که امتیاز بالاتری کسب کنند در دو کاروان به کربلای معلا اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: سه نفر اول این مسابقات به صورت رایگان، هفت نفر بعد به صورت نیم‌بها و دو نفر رایگان ویژه خانواده‌های شهدا اعزام می‌شوند.

کارگر تصریح کرد: دلیل برگزاری این مسابقه توسعه فرهنگ کتابخوانی است که یکی از نیازها و کمبودهای دانشجویان است که با طرح اعزام به کربلا که برای دانشجویان جذابیت دارد آنها را تشویق به کتابخوانی می‌کنیم.

آمار بازدید: 405 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image