ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه اعتراض دانشجویان دانشکده شهیدشمسی‌پور در مقابل وزارت علوم (20 آذر 91)

اعتراض دانشجویان دانشکده شهیدشمسی‌پور در مقابل وزارت علوم (20 آذر 91)

دانشجویان دانشکده فنی شهیدشمسی پور در اعتراض به تغییر محل دانشکده و اختصاص آن به سازمان فنی و حرفه ای مقابل وزارت علوم تحقیقات و فناوری تجمع کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان معترض اعلام کردند که با وجود اینکه زمین دانشکده شهید شمسی پور وقف مسائل مروبوط به آموزش است، سازمان فنی حرفه‌‎ای قصد دارد کاربری این زمین را به اداری تغییر داده و به جمع ساختمان‌های سازمان فنی و حرفه‌ای اضافه کند.

براساس العام این دانشجویان، ساختمانی که برای دانشجویان دانشکده در حوالی میدان امام حسین (ع) در نظر گرفته شده یک هنرستان کوچک بوده که فاقد هرگونه امکانات مانند آزمایشگاه، سلف، کتابخانه است و این مساله تاثیر بسزایی درکاهش کیفیت تحصیلی دانشجویان خواهد داشت.

به گفته این دانشجویان دکتر رضایی - رئیس دانشگاه فنی حرفه ای پیش از این دلیل انتقال دانشجویان به هنرستانی در حوالی میدان امام حسین (ع) را کمک به پیشرفت دانشکده عنوان و اعلام کرده بود که قرار است پنج ساختمان هفت طبقه برای دانشکده شمسی پور ایجاد شود تا این دانشکده مستقل عمل کند ولی بعدها مشخص شد که تنها به خاطر موقعیت مکانی دانشکده است که می خواهند آن را به سازمان فنی و حرفه ای انتقال دهند.

براساس اظهارات دانشجویان،‌ ابتدا دانشجویان ورودی جدید به ساختمانی که در نظر گرفته بودند انتقال داده شدند سپس درصد پذیرش دانشجو در این دانشکده را کاهش دادند و اکنون می خواهند 400 دانشجویی که در این دانشکده مشغول تحصیل هستند را به ساختمان جدید انتقال دهند.

به گفته آنها، دانشجویان بارها درمورد این مساله با دکتر رضایی رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای صحبت کرده‌اند ولی به نتیجه‌ای نرسیده‌اند بنابراین مقابل وزارت علوم تحقیقات و فناوری تجمع کرده و خواستار رسیدگی موضوع هستند.

کلمات کلیدی: دانشکده شهیدشمسی‌پور، اعتراض دانشجویان، معترض شدن دانشجویان، وزارت علوم، اعتراض دانشکده شهیدشمسی‌پور

آمار بازدید: 1010 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image