ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تجهیز کتابخانه‌های خوابگاه‌ها و خانه‌های فرهنگ دانشگاه‌ها در هفته کتاب (23 آبان 91)

تجهیز کتابخانه‌های خوابگاه‌ها و خانه‌های فرهنگ دانشگاه‌ها در هفته کتاب (23 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم گفت: همزمان با هفته کتاب، کتابخانه خوابگاه‌ها و خانه‌های فرهنگ دانشگاه‌ها با ارسال کتبی به ارزش 2 میلیاردریال تجهیز می‌شوند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلیل دارا مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم افزود: خوابگاه‌های دانشگاه‌ها مکانی است که دانشجویان مدت زمان زیادی را در آنجا سپری می‌کنند بنابراین لازم است غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد، یکی از مولفه‌های مطلوب غنی سازی اوقات فراغت، ترغیب دانشجویان به مطالعه کتاب است.

وی تصریح کرد: به همین منظور امسال همزمان با هفته کتاب با مشارکت وزارت ارشاد طرح تجهیز کتابخانه‌های خوابگاه‌ها و خانه‌های فرهنگ دانشگاه‌ها را در دستور کار داریم.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم به دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه به مناسبت هفته کتاب اشاره کرد و گفت: با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی 32 ایستگاه مطالعه در برخی از دانشگاه‌ها تاسیس شده که دسترسی دانشجویان به کتاب و کتابخوانی را تسهیل می‌کند.

دارا تصریح کرد: همچنین مبلغ یک میلیارد ریال بن کتاب برای تقدیر از فعالان فرهنگی دانشگاه‌ها اختصاص یافته است که با توجه به میزان فعالیت دانشگاه‌ها توزیع می‌شود.

به گفته وی برگزاری سلسله مسابقات کتابخوانی که تاکنون 3 عنوان از آن برگزار شده و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب در دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در هفته کتاب است.

کلمات کلیدی: هفته کتاب، خوابگاههای دانشجویی، کتابخانه خوابگاهها، خانه‌های فرهنگ، مسابقات کتابخوانی

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image