ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار زبان آموزش زبان بین‌المللی به اعضای جوانان هلال‌احمر 8 استان کشور (22 آبان 91)

آموزش زبان بین‌المللی به اعضای جوانان هلال‌احمر 8 استان کشور (22 آبان 91)

معاون امور دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آموزش زبان انگلیسی به اعضای این سازمان در هشت استان کشور خبرداد و گفت: این طرح تحت عنوان «زبان دوم، ابزاری برای توسعه» اجرا می‌شود.


جوادی در گفت و گو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هدف از اجرای این طرح را تربیت نیروی‌های کارآمد و آشنا به زبان بین‌المللی برای ارتقای سطح مداخلات اجتماعی اعضا در بلایا و سوانح خواند و افزود: اعضای فعال سازمان جوانان هلال‌احمر از هشت استان کشور برای آموزش زبان انگلیسی انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه استان‌های حاضر در این طرح نیز بر اساس گردشگرپذیری و میزان حادثه‌خیزی انتخاب شده‌اند ادامه داد: اعضای استان‌های فارس، خراسان‌رضوی، اصفهان و گلستان به عنوان استان‌های گردشگرپذیر در این طرح حضور دارند.

جوادی یادآور شد: اعضای استان‌های کرمان، آذربایجان‌شرقی، سیستان و بلوچستان و همدان به عنوان استان‌های حادثه‌خیز کشور در این طرح شرکت داده شده‌اند.

معاون امور دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در مجموع 110 عضو این سازمان برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی در نظر گرفته شده‌اند.

جوادی، افزایش سطح آگاهی، ایجاد ارتباط، انتقال و تبادل اطلاعات با اعضای جمعیت‌های دیگر و توسعه مشارکت اعضا در عرصه خدمات اجتماعی و بشردوستانه را از اهداف اختصاصی طرح «زبان دوم، ابزاری برای توسعه» عنوان کرد.

کلمات کلیدی: آموزش زبان بین‌المللی، زبان بین‌المللی، اعضای جوانان هلال‌احمر، آموزش زبان، آموزش زبان انگلیسی

آمار بازدید: 477 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image