ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان تلاش برای ایجاد رشته مستقل زبان چینی در دانشگاه‌های آمریکا (19 آبان 91)

تلاش برای ایجاد رشته مستقل زبان چینی در دانشگاه‌های آمریکا (19 آبان 91)

دانشگاه \"کانکتیکات\" امریکا در حال طی مراحل تبدیل \"زبان چینی\" به یک رشته مستقل جهت دانشجویان این دانشگاه تا بهار سال 2014 می‌باشد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، \"رزا هلنا چین چیلا\" ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و فرهنگ و زبان دانشگاه کانکتیکات ابراز امیدواری کرد: این دانشگاه تا بهار 2014 بتواند در رشته زبان چینی ذانشجو ثبت‌نام کند.


\"جرمی تیتل بائوم\" رییس دانشکده فلسفه و علوم و استاد ریاضیات دانشگاه، هدف این دانشگاه را از راه‌اندازی رشته‌ای مستقل با نام زبان چینی اقبال گسترده دانشجویان به این زبان به جهت فرهنگ غنی و زیبای کشور چین و پیشینه تاریخی این کشور عنوان کرد. همچنین اقتصاد این کشور امروزه در دنیا نقش پراهمیتی ایفا می‌کند.


کاترینا هیگنیز، استادیار دانشکده فلسفه و علوم دانشگاه کانکتیکات نیز علت راه‌اندازی این رشته را جهانی‌سازی تعبیر کرده و تاکید می‌کند که این دانشگاه آسیا را نشانه گرفته است.


وی افزود: برای دانشجویانی که به زبان چینی علاقه‌مند هستند، چند واحد درسی مرتبط با فرهنگ و زبان کشور چین در نظر گرفته شده است.


بنا به گزارش پایگاه خبری \"دیلی کمپ\"، چین چیلا اضافه می‌کند: هنوز در ابتدای راه قرار داریم و استخدام کادر آموزشی مرتبط با این رشته به زودی آغاز می‌شود.


وی تاکید کرد: هیات علمی جدید در پاییز آینده شکل خواهد گرفت. در حال حاضر نیز آمادگی جذب سه نفر در رشته زبان چینی را داریم که از این بین دو نفر جهت تدریس تمام وقت و یک نفر جهت تدریس به عنوان استادیار دعوت به همکاری خواهند شد.


این رشته شامل یادگیری زبان چینی سطح 1 مبتدی و سطح 2 مبتدی، سطح متوسط 1 و 2، چینی سنتی و مدرن فرهنگ چین می‌باشد.


کلمات کلیدی: زبان چینی، رشته زبان چینی، دانشگاههای آمریکا، زبان چینی در آمریکا

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image