ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تقدیر از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دانشگاه رازی کرمانشاه (18 آبان 91)

تقدیر از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دانشگاه رازی کرمانشاه (18 آبان 91)

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه، گفت: دانشجویان ذخایر ارزشمند علمی کشور هستند.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، پروفسور محمد مهدی خدایی در مراسم تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر سال تحصیلی 91-90 دانشگاه رازی کرمانشاه، اظهار داشت: دانشجویان نخبه و برتر مایه فخر و مباهات جمهوری اسلامی هستند.


وی افزود: تمامی جهان به دانشمندان و متفکران ایرانی نگاه خاص و ویژه‌ای دارند و عالمان ایران اسلامی در عرصه علم و پیشرفت می‌درخشند.


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص حمایت از دانشجویان نخبه و برتر افزود: مسئولین اجرائی راه‌کارهای مناسبی جهت حمایتهای مادی و معنوی از دانشجویان ممتاز و نخبه در نظر گرفته‌اند که امید است تمامی مسئولین در ارتقای این خدمات بکوشند و شرایط را برای پیشرفت این عزیزان مهیا کنند.


خدایی تصریح کرد: شما جوانان در بهترین شرایط قرار دارید تمام نیرو و انرژی خود را در جهت تولید علم و تبدیل آن به ثروت بکار ببرید.


رییس دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: در شرایط کنونی مملکت، نیاز شدید به تولید علم و فناوری دارد لذا شما دانشجویان باید در عرصه پژوهش و تحقیق و تولید بکوشید و مولد باشید.


گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دانشجویان برتر دانشگاه رازی کرمانشاه در طول سال تحصیلی 91-90 با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی: دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه کرمانشاه، تقدیر از دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه، تقدیر از دانشجویان، دانشجویان برتر

آمار بازدید: 691 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image