ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور آبادان (14 آبان 91)

افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور آبادان (14 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور آبادان گفت: با افزودن سه رشته جدید تحصیلی تعداد رشته‌های دانشگاه پیام نور واحد آبادان افزایش پیدا کرده است.


امیر علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: با افزودن سه رشته جدید به رشته‌های پیشین دانشگاه پیام نور واحد آبادان در حال حاضر این دانشگاه در 43 رشته مختلف پذیرای دانشجویان جدید است.

وی افزود: در رده کارشناسی رشته علوم سیاسی، مهندسی کشاورزی با گرایش ترویج و در رده کارشناسی ارشد نیز رشته اقتصاد به دیگر رشته‌های تحصیلی این دانشگاه اضافه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان آبادان ادامه داد: همچنین تنوع خدماتی در رشته‌های مختلف این دانشگاه وجود دراد و دانشجویان می‌توانند در صورت تمایل بعد از گذراندن دو سال از تحصیل در یک رشته تغییر گرایش داده و در زیر مجموعه‌های رشته خود ادامه تحصیل دهند.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور واحد آبادان گفت: بیش از هزار و 290 دانشجو در سال جدید تحصیلی به این دانشگاه معرفی شده که در حال حاضر بیش از 700 نفر برای ترم مهر ماه ثبت نام کرده و مشغول به تحصیل هستند.

علیان افزود: تعداد باقیمانده از هزار و 290 دانشجویان پذیرفته شده این دانشگاه نیز برای ترم بهمن ثبت نام کرده و برای ورود به دانشگاه پیام نور واحد آبادان در حال جذب هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص جانمایی دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر 500 دانشجو در ساختمان واحد بین‌الملل دانشگاه پیام نور شهرستان آبادان، دو هزار و 700 نفر در ساختمان منطقه ذوالفقاری و بیش از هزار نفر در منطقه سیکلین متمرکز هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل دانشجویان این منطقه کمبود فضای آموزشی و پراکنده شدن دانشجویان در سه ساختمان مختلف دانشگاه پیام نور در شهرستان است.

علیان ادامه داد: در صورت متمرکز شدن دانشجویان در یک ساختمان واحد از دانشگاه پیام نور آبادان خدمات دهی این دانشگاه سه تا چهار برابر افزایش یافته و دسترسی دانشجویان به امکانات آموزشی بیشتر می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان آبادان در پایان گفت: این مهم با همکاری و همت همه مسئولان شهرستان رفع شده و فضای آموزشی کافی برای انجام هر چه بیشتر تمام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور آبادان، رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور آبادان، دانشگاه پیام نور، رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 1272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image