ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد: برگزاری کلاس‎های مجازی در دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان خبر داد: برگزاری کلاس‎های مجازی در دانشگاه

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از برگزاری کلاس‌های به صورت مجازی در دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، محمدرضا جعفری از تدریس تعدادی از کلاس‎های این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد و گفت: کیفیت آموزش در این دوره‎ها فرقی با آموزش در کلاس‎های حضوری دانشگاه پیام نور ندارد؛ اما یادگیری در این دوره‎ها به مراتب بهتر صورت می‎گیرد زیرا برگزاری کلاس‎ها به شکل آنلاین یا مجازی است و در زمان و هزینه‎ها صرفه‎جویی صورت خواهد گرفت.

وی با تشریح جزئیات تدریس تعدادی از کتب این دانشگاه به صورت الکترونیک بیان کرد: دانشجویان می‎توانند از منزل خود یا هر جای دیگری به جز دانشگاه حتی از طریق وایرلس و بدون استرس در سر کلاس‎ها حاضر شوند.

دکترجعفری در ارتباط با بهره‎گیری دانشجویان از سیستم LMS در این شیوه جدید از آموزش الکترونیک، اظهارکرد: دانشجویان دیگر مراکز و واحدها می‎توانند به صورت الکترونیک و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس درس شرکت و بر دانش خود بیافزایند.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان افزود: در این صورت، نه‎ تنها ضعف و قوت دانشجو در بخش‎های مختلف درسی توسط استاد معلوم می‎شود؛ بلکه دانشجو و استاد به تبادل سئوال و جواب می‎پردازند و روند کلاس آنلاین همانند کلاس‎های حضوری خواهد بود.

وی در ارتباط با استادانی که به صورت آنلاین تدریس می‎کنند، تاکید کرد: استادانی که در دوره‎های مجازی تدریس می‎کنند با استادان دوره‎های حضوری یا سایر دوره‎های مجازی فرقی ندارند.

جعفری اضافه کرد: از مزیت‎های این شیوه آموزشی می‎توان به شرکت در کلاس به صورت گروهی و خانوادگی، پایین آمدن هزینه‎ها، امکان دسترسی به محتوا و مطالب کلاس‎ها به صورت مالتی مدیا و حتی فیلم ضبط شده کلاس و برگزاری کلاس‎ها در هر زمان و مکان اشاره کرد.

آمار بازدید: 618 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image