ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری جشنواره ملی «دانشجویان صداوسیما» (6 آبان 91)

برگزاری جشنواره ملی «دانشجویان صداوسیما» (6 آبان 91)

جشنواره ملی “دانشجویان صدا و سیما” هفتم آبان ماه آغاز و تا دهم آبان ماه در محل دانشکده صدا و سیمای قم ادامه می‌یابد.



به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، کمال اکبری صبح امروز طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: جشنواره ملی دانشجویان صدا و سیما هر دو سال یک بار با موضوعات خاص برگزار می‌شود.


رییس دانشکده صداوسیمای قم، ادامه داد: در این راستا دو دبیرخانه در قم و تهران با هدف شناخت ظرفیت‌های هنری طلاب و دانشجویان و ارسال آثار هنری تشکیل شده است.


وی با اشاره به موضوعات و محورهای این جشنواره افزود: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بیداری اسلامی و شناخت شخصیت امام هادی(ع) از موضوعات مهم جشنواره امسال است.



*** ارسال 267 اثر در قالب فیلم و فیلم نامه


اکبری اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان، با توجه به استقبال فراوان طلاب و دانشجویان، تاکنون تعداد 267 اثر در قالب فیلم و فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شده است.


وی تصریح کرد: از این تعداد آثار 143 اثر فیلم نامه است که در صورت پذیرش آثاربرای ساخت، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.



*** راهیابی 40 اثر به بخش داوری


رییس دانشکده صدا و سیمای قم، با بیان راه یابی 40 اثر به بخش داوری، گفت:این فیلم ها از روز یکشنبه، هفتم آبان ماه در قم و تهران اکران می شود.


اکبری یادآور شد: با توجه به ساخت فیلم موهن پیامبر(ع) یکی از رسالت های ما بررسی ابعاد مختلف در جریان توهین و اهداف دست اندرکاران تولید این فیلم است.


وی تصریح کرد: در آینده یکی از موضوعات مهم جشنواره تبیین جایگاه پیامبر اعظم(ص)، و شخصیت ایشان در عرصه های جهانی خواهد بود.



در ادامه این نشست، دبیر همایش فیلم دانشجویی صدا و سیما نیز با اشاره به حضور 60 درصدی طلاب در این جشنواره افزود: بسترهای حمایتی از هنرمندان در جهت ساخت فیلم مهیا است.


ابوالقاسم صالحی‌زاده گفت: در راستای بهره گیری از ظرفیت های هنری، کارگاه های ایده تا تولید؛ راه اندازی شده است تا موضوعات مهم مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون دانشجوئی صدا و سیمای قم خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه همزمان در قم و تهران با حضور وزیر علوم و تعدادی از مسؤولان برگزار می‌شود و از آثار ارزشمند تجلیل خواهد شد.


صالحی در پایان گفت: در زمان اکران فیلم ها نیز نشست های تخصصی با موضوعات دینی و سیاسی در جهت جایگاه هنر در حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشجویان صداوسیما، جشنواره دانشجویان صداوسیما، دانشکده صدا و سیمای قم، همایش فیلم دانشجویی صدا و سیما

آمار بازدید: 388 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image