ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت مالی از طرح‌ها و پایان نامه‌های حوزه‌ ازدواج (30 مهر 91)

حمایت مالی از طرح‌ها و پایان نامه‌های حوزه‌ ازدواج (30 مهر 91)

مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: از پایان نامه‌هایی که با موضوعات مرتبط با حوزه جوانان و ازدواج انجام می شوند، حمایت مالی صورت می گیرد.



به گزارش سرویس «جوانان» ایسنا، برای دانشجویان و اساتید، منع دانشگاهی تعیین نشده است و محققان با توجه به شرایط حقیقی و حقوقی که در شیوه نامه این مرکز ذکر شده است، از هر دانشگاهی، می توانند طرح‌های خود را ارائه دهند و از حمایت مالی و اجرایی برخوردار شوند. هیچ محدودیتی برای تعداد حمایت از طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌ها در این زمینه وجود ندارد.


براساس این گزارش، برخی ازعنوان‌های پیشنهادی پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ازدواج از سوی مرکز مطالعات پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش

ملاک های ازدواج از دیدگاه اسلام، ازدواج های دانشجویی، مشکلات و موانع ازدواج، ملاک‌ها و شیوه‌های همسرگزینی، آسیب شناسی سنت‌های مرسوم ازدواج، بررسی رضایت از زندگی زناشویی، تاثیر اعطای تسهیلات در افزایش تمایل جوان به ازدواج، بررسی نگرش جوان نسبت به ازدواج و طلاق، بررسی عوامل موثر بر تغییر الگوی سن ازدواج، مطالعه روابط پیش از ازدواج جوانان، الگوی مناسب روابط دختر و پسر از دیدگاه اسلام، بررسی عوامل موثر بر گرایش جوان به رابطه با جنس مخالف، بررسی محصولات صدا وسیما درباره ترغیب جوان به ازدواج، تاثیر رسانه‌ها بر ایجاد بی رغبتی نسبت به ازدواج و ... عنوان شده است.


گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه و مشاهده نمونه طرح های کار شده، به غرفه مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی واقع در نمایشگاه «پیوند آسمانی»، در سالن حجاب کانون پرورش فکری مراجعه کنند. همچنین توضیحات بیشتر در این خصوص بر روی پرتال وزارت ورزش و جوانان به نشانی www.msy.gov.ir در اختیار مخاطبان قرار دارد.

کلمات کلیدی : ازدواج ، پایان نامه، حمایت مالی ، مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی، www.msy.gov.ir

آمار بازدید: 456 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image