ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی معرفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل بم (29 مهر 91)

معرفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل بم (29 مهر 91)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی حکمی دکتر علی اسدی پور را به عنوان سرپرست واحد بین‌الملل بم تعیین کرد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، دکتر عبدالرضا صباحی در این حکم آورده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و شایستگی و نیز تجارب ارزنده جنابعالی در مدیریت دانشگاهی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست واحد بین الملل تعیین می گردید، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم و حوزه های مرتبط بویژه معاونت آموزشی در تحقق هرچه بیشتر اهداف مورد نظر و تعالی علمی، معنوی و فرهنگی در امر آموزش و پژوهش آن واحد موفق و موید باشید.


در ادامه این حکم آمده است: واحد بین الملل دانشگاه با توجه به قانون پنجم توسعه مسیر مخاطره آمیزی را در پیش رو دارد از طرفی مجوز سهمیه‌های مازاد در دانشگاه‌ها و از سویی چشم انداز آتی آن واحد برای ارتباطات بین‌المللی و جذب و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه‌های بین‌المللی چشم‌اندازی است که با سیاستگذاری و عملکرد ما رقم می‌خورد.


این حکم می‌افزاید: شایسته است بر اساس تفاهم انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی بم و در جهت ارتقای آن دانشگاه جدیدالتاسیس کمال همکاری دو جانبه بعمل آید و محل تحصیل دانشجویان با توجه به مصلحت دانشگاه و مصالح آموزشی – فرهنگی دانشجویان و از طرفی فرصت‌های قانون پنجم توسعه در بهترین شرایط ممکن صورت پذیرد.


در پایان این حکم اعلام شده است: شعبه واحد بین الملل بم واقع در ارگ جدید بم برقرار بوده و فرصتی در جهت ارتقای دو دانشگاه علوم پزشکی کرمان و بم ایجاد خواهد کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی واحد بین‌الملل بم، دانشگاه علوم پزشکی، علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، واحد بین‌الملل بم

آمار بازدید: 1203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
غریبه آدينه ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

سلام لطفا آدرس جدید سایت دانشگاه علوم پزشکی بم رو منتشر کنید. چون اکثرا اطلاعی ندارند mubam.ac.ir ممنون