ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش هزینه 90 میلیارد ریال برای تجمیع دانشگاه ارومیه (25 مهر 91)

هزینه 90 میلیارد ریال برای تجمیع دانشگاه ارومیه (25 مهر 91)

رییس دانشگاه ارومیه گفت: بیش از 90 میلیارد ریال در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و تجمیع دانشکده‌های مختلف دانشگاه، هزینه شده است.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حسن صدقی در همایش "چالش‌های بازارهای مالی ایران و دیدگاه اقتصاد اسلامی" که با حضور 60 نفر از صاحبنظران و پژوهشگران از سراسر کشور در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده‌های دانشگاه ارومیه به صورت پراکنده در پنج سایت مختلف گسترش یافته بودند و به دلیل فاصله 15 کیلومتری دانشگاه با مرکز شهر، در طول سال هزینه بسیار بالایی را جهت حمل و نقل دانشجویان متحمل می‌شدیم که برای رفع این مشکل اقدام به تجمیع دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها و دیگر زیرساخت‌های رفاهی و کمک آموزشی در پردیس اصلی دانشگاه نمودیم و به جرأت می‌توان گفت در طی هفت سال گذشته، 135 هزار متر مربع طرح عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 90 میلیارد به انجام رسانده‌ایم.


وی با بیان اینکه دانشگاه ارومیه در سال 1344 در قالب دانشکده کشاورزی کار خود را آغاز نمود و تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دارای هزار دانشجو بود گفت: این تعداد دانشجو در سال 1384 به 11 هزار نفر با شش دانشکده رسید و امروز در دانشگاه ارومیه، 18 هزار نفر دانشجو در 76 رشته کارشناسی، 90 رشته کارشناسی ارشد و 60 رشته دکترا در13 دانشکده مختلف، مشغول به تحصیل هستند.


رییس دانشگاه ارومیه با اشاره به پژوهشکده‌های دانشگاه ارومیه اظهار داشت: دانشگاه ارومیه دارای 6 پژوهشکده مختلف و منحصر به فرد استمی باشد که با سرمایه گذاری کلان ایجاد گردیده اند و در نوع خود بسیار پیشرفته می باشند و این مسئله نشان دهنده توجه ویژه نظام به عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی است.


وی ادامه داد: پژوهشکده آرتمیا و جانوران آبزی، پژوهشکده میکروماشین بعنوان یکی از سه پژوهشکده میکروماشین در کشور، پژوهشکده میکروالکترونیک که سال گذشته از سوی وزارت علوم، جزو پژوهشکده‌های برتر کشور اعلام شد و سه پژوهشکده دیگر که در مرزهای دانش و حتی فراتر از آن حرکت می‌کنند، از جمله مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه ارومیه می‌باشند.


دکتر صدقی از حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه اقتصاد ایران در این همایش اظهار خرسندی کرد و گفت: امیدواریم این همایش که در راستای مسائل اقتصادی و با دیدگاهی علمی پدید آمده، نتایج مثبتی را برای کشور به ارمغان آورده و پتانسیل‌های بالقوه موجود را بالفعل کند

کلمات کلیدی:تجمیع دانشگاه ارومیه، دانشگاه ارومیه، طرح‌های عمرانی دانشگاه ارومیه، پژوهشکده‌های دانشگاه ارومیه

آمار بازدید: 425 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image