ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس افتتاح می‌شود (18 مهر 91)

دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس افتتاح می‌شود (18 مهر 91)

معاون سياسی ـ امنيتی استانداری هرمزگان از افتتاح رسمی دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس خبر داد.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهي» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خلیج فارس، گل‌ محمد بامری در جمع خبرنگاران با اعلام افتتاح رسمی دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس، اظهار كرد: اين دانشگاه در دو رشته «فقه و حقوق اماميه» و «فقه و حقوق شافعی» و با هدف تربيت مدرس، پژوهشگر، كارشناس حقوقی و مبلغ از بين دانشجويان شيعه و سنی به زودی راه‌اندازی می‌شود.


وی گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس می‌توانند از دفترچه انتخاب رشته شماره دو در رشته‌های اين دانشگاه نام‌نويسی كنند و پس از قبولی دو برابر ظرفيت داوطلبان با اخذ آزمون شفاهی پذيرفته می‌شوند.


بامری راه‌اندازی شعبه دانشگاهی مذاهب اسلامی در بندرعباس را فرصت مناسبی برای داوطلبان ادامه تحصيل در رشته‌های الهيات و معارف اسلامی در جنوب كشور عنوان كرد و افزود: در استان هرمزگان با پيگيری و تلاش‌های استاندار، فضای علمی و معنوی مناسبی برای كسب معارف علوم اسلامی برای وحدت امت اسلامی فراهم است.


معاون استاندارهرمزگان راه‌اندازی اين شعبه دانشگاهی را از مصوبات سفر دور چهارم هيئت دولت به هرمزگان و موافقت وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوری در بندرعباس دانست و ادامه داد: نقشه ديرينه دشمنان در ايجاد تفرقه و نفاق مذهبی برای از بين بردن وحدت امت اسلامی است كه راه‌اندازی مراكزعلمی برای ادامه تحصيل در رشته‌های دينی گام مهمی برای مقابله با اين تهديد است.


بر اين اساس٬ دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس پس از شعبه‌های سنندج و زاهدان سومين شعبه در كشور است كه فردا چهارشنبه 19مهرماه بصورت رسمی افتتاح می‌شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه مذاهب اسلامی، افتتاح دانشگاه مذاهب اسلامی، بندرعباس، دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس، رشته فقه و حقوق اماميه، رشته تحصیلی فقه و حقوق شافعی

آمار بازدید: 458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image