ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد بندرعباس بر اساس معماری اسلامی و ایرانی طراحی شده است

دانشگاه آزاد بندرعباس بر اساس معماری اسلامی و ایرانی طراحی شده است

با حضور محسن هاشمی(معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی) مجتمع مرکز رشد واحدهای فناور با زیر بنای 700 متر مربع در دو طبقه افتتاح شد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خلیج فارس، محسن هاشمی در این سفرکه رییس واحد، معاونین و جمعی از مدیران واحد بندرعباس وی را همراهی می کردند از پروژه‌های در دست ساخت از قبیل استادیوم ورزشی، مجموعه فرهنگی، ساختمان دانشکده‌ها، پژوهشکده دانشگاه و سردرب تازه تاسیس این واحد دانشگاهی بازدید کرد.


وی در این بازدید با اظهار رضایت از پیشرفت و توسعه این واحد دانشگاهی، این مجموعه را زیباترین دانشگاه کشور خواند که بر اساس معماری اسلامی و ایرانی طراحی شده و نماد مردمان جنوب را با خود به یدک می کشد.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد، توجه به طراحی مجموعه با توجه به نوع کاربری و کیفیت ساخت پروژه‌های عمرانی را از مهمترین مسائل اولیه در ساخت و توسعه مسائل عمرانی دانست و عنوان کرد: با تمام توان از ساخت و اتمام پروژه‌های در حال ساخت این واحد حمایت و مساعدت خواهم کرد.


بنابراین گزارش، در این مراسم رییس دانشگاه آزاد واحد بندرعباس نیز بودجه ساخت مجموعه رشد واحدهای فناور را مبلغی معادل 350 میلیون تومان برآورد و اظهار کرد: در این مجموعه، سالن‌های تخصصی، لابراتوار و آزمایشگاه طراحی و پیش بینی شده تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را از ایده تا تجاری سازی و تولید انبوه ادامه دهند.


مهدی باقری بودجه لازم برای ساخت و اتمام پروژه استادیوم ورزشی واحد را 2 میلیارد و 400 میلیون تومان دانست و عنوان کرد: 25 درصد این پروژه نیمه تمام ساخته شده و در سال‌های گذشته این پروژه به دلیل تغییرات بوجود آمده در مدیریت دانشگاه و برخی تنگ نظری‌ها متوقف شده و بعد از روی کار آمدن میرزاده به عنوان ریاست این دانشگاه مجوز ادامه ساخت این پروژه از واحد معاونت عمرانی دانشگاه دریافت شد که به زودی مراحل ساخت خود را آغاز خواهد کرد.


وی در پایان ساخت مجموعه فرهنگی دانشگاه را از دیگر پروژه‌های در حال ساخت این واحد دانشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: 85 در صد این پروژه به پایان رسیده و بهره برداری از آن آغاز شده و تنها نمای این ساختمان در حال انجام است که تا پایان شهریور ماه 93 به اتمام خواهد رسید.

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image