ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه غیر انتفاعی همایش روسای دانشگاههای غیرانتفاعی در اصفهان برگزار می شود (17 مهر 91)

همایش روسای دانشگاههای غیرانتفاعی در اصفهان برگزار می شود (17 مهر 91)

مدیرکل دفتر آموزشهای آزاد و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی اعلام کرد که همایش روسای دانشگاهها و موسسات غیر دولتی غیر انتفاعی آبان ماه در دانشگاه غیر دولتی و غیر انتفاعی شیخ بهایی اصفهان برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی نادری با اشاره به حضور مسئولان وزارت علوم و شرکت روسای 320 دانشگاه و موسسه آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی گفت: در این همایش که با حضور معاونان آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، رئیس مرکز هیاتهای امنای وزارت علوم، رئیس سازمان امور دانشجویان کشور و مدیران حوزه آموزشی این وزارت برگزار می شود، جایگاه دانشگاهها و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی در طرح آمایش آموزش عالی بررسی می شود.

وی افزود: بررسی رتبه بندی موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی از دیگر موضوعات این همایش است، همچنین ضوابط تاسیس و اصلاح اساسنامه موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی همچنین مسایل فرهنگی و دانشجویی مرتبط با این موسسات در میزگردهای تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گفته نادری، تشکیل کارگروههای تخصصی گسترش و نظارت آموزش عالی و ساختار و مقررات حاکم بر موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی با حضور مسئولان مربوطه و روسای این موسسات از دیگر برنامه های این همایش دو روزه است که روزهای 10 و 11 آبان ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: روسای دانشگاههای غیرانتفاعی، دانشگاههای غیرانتفاعی اصفهان، موسسات آموزش عالی غیر دولتی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، دانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی اصفهان، دانشگاههای اصفهان

آمار بازدید: 602 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image