ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توزیع لوازم التحریر و البسه مدارس میان فرزندان زندانیان نیازمند

توزیع لوازم التحریر و البسه مدارس میان فرزندان زندانیان نیازمند

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از توزیع لوازم التحریر و البسه مدارس رایگان بین فرزندان زندانیان نیازمند شهرستان خرمشهر خبر داد.


به گزارش سرویس«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرح ناز رافع با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به همین مناسبت دو تن از داوطلبان خیر هلال احمر مبلغ قابل توجهی را جهت خرید البسه مدارس و ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خرمشهر اهدا کردند.

وی افزود: مبلغ مذکوربرای خرید مایحتاج تحصیلی ۲۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت این انجمن هزینه شد که این اقلام در روزهای گذشته توسط دادستان عمومی و انقلاب اسلامی این شهرستان و رئیس هئیت مدیره انجمن مذکور و همچنین بازرس تامین اجتماعی این شهرستان و مدیرعامل این انجمن به دانش آموزان یاد شده اهدا شد.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه داوطلبان جمعیت در طی سال و مناسبت‌های گوناگون حمایت‌های مادی و معنوی در خور تحسینی را از دانش آموزان وخانواده‌های کم بضاعت به عمل می آورند، از خیرین و مردم نوعدوست خواست تا با عضویت داوطلبانه در جمعیت و ارائه خدمات مادی و بشردوستانه خود، جمعیت هلال احمر را در کمک رسانی به اقشار نیازمند وکم برخوردار یاری دهند.

آمار بازدید: 215 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image