ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد 12 درصد منابع واحدهای دانشگاه آزاد از درآمدهای غیرشهریه‎‎ تامین می‌شود

12 درصد منابع واحدهای دانشگاه آزاد از درآمدهای غیرشهریه‎‎ تامین می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: برای درآمدزایی اتکا صرف به شهریه‎های دانشجویی نداریم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بهروز دوستی در جمع خبرنگاران افزود: متأسفانه در گذشته در برخی از مراکز دانشگاهی که صلاحیت لازم را از نظر هیئت علمی و امکانات و... نداشتند، بدون داشتن حداقل شرایط رشته‎هایی خاص راه‎اندازی می‎شد که ما سعی کردیم با جذب هیئت علمی و فراهم کردن امکانات شرایط لازم را مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد محصول انقلاب اسلامی است، بیان کرد: قبلاً علیرغم داشتن هیئت علمی مجرب، تحصیل کرده و با تجربه، رشته‎های خوبی برای راه‎اندازی در دانشگاه آزاد به تصویب نمی‎رسید اما امروزه خوشبختانه این مهم در حال تحقق است.

دوستی اظهار کرد: دانشگاه‎های آزاد لرستان سعی کرده اتکا صرف به شهریه‎های دانشجویی نداشته و از طریق شرکت‎های دانش بنیان و ارتباط با صنعت برای خود درآمدزایی کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد ادامه داد: بسیاری از دانشگاه‎های معتبر دنیا از طریق صنعت و شرکت‎های دانش بنیان، کارآفرین شده و از این راه درآمدزایی بسیاری برای خود کرده و دانشگاه آزاد لرستان نیز درصدد قدم نهادن به این سمت و سو است.

وی با اشاره به مزایای کارآفرین شدن یک دانشگاه، اضافه کرد: دانشگاه‎های آزاد لرستان در راستای قدم نهادن در این مسیر چهار کمیته تخصصی و شورای اقتصاد دانش بنیان تشکیل داده که محصول عمل این کمیته و شورا ارسال طرح‎های کارآمد و درآمدزا به دبیرخانه است.

دوستی یادآور شد: امسال 12 درصد منابع مالی دانشگاه‎های آزاد لرستان از محل درآمدهای غیرشهریه‎ای از طریق ارتباط با صنعت و کارآفرین شدن محقق خواهد شد.

آمار بازدید: 350 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image