ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها برای بحث‌های جدی آماده هستند

دانشگاه‌ها برای بحث‌های جدی آماده هستند

مدیرکل فرهنگی دانشگاه ارومیه گفت: روند برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی پس از انتخابات کند شده است.


دکتر حسینی در گفت‌وگو با سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان غربی، افزود: در زمان انتخابات به علت بالا بودن بحث‌های سیاسی در کشور، کرسی‌های آزاد اندیشی متنوعی به طبع آن برگزار شد، ولی پس از انتخابات این روند شکلی نزولی به خود گرفت.

وی با عادی خواندن روند نزولی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی نسبت به ایام انتخابات، اظهار کرد: طی سال تحصیلی جدید مسوولین تشکل‌های دانشجویی تغییر یافتند که یکی از عوامل روند نزولی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی همین موارد بوده است، چرا که تا مسوولین جدید اعضای جدید خود را معرفی کنند مدتی طول می کشد.

وی با بیان اینکه مسوولین دانشگاهی به عنوان حامی و ناظر کرسی‌های آزاد اندیشی، تمامی تلاش خود را برای پشتیبانی از تشکل‌های دانشجویی در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به کار می برند، گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار بر آن شده تا در سال جدید کرسی‌های آزاد اندیشی متنوعی با موضوع توافق ژنو و اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ارومیه برگزار شود.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: دو تشکل بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه ارومیه، معمولا برگزار کننده کرسی‌های آزاد اندیشی هستند که امید است مسوولین جدید این تشکل‌های دانشجویی هرچه سریعتر نسبت به آماده کردن اعضای خود اقدام کنند.

حسینی همچنین در رابطه با فضای حاکم بر دانشگاه‌ها، اظهارکرد: خوشبختانه فضای حاکم بر دانشگاه ارومیه را مثبت ارزیابی می کنیم، لذا در این رابطه فضای ایجاد بحث‌های جدی در دانشگاه‌ها را هموار می بینیم.

آمار بازدید: 188 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image