ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ایجاد رشته گرایش‌های جدید در دانشکده جدیدالتاسیس دانشگاه ارومیه (22 تیر 92)

ایجاد رشته گرایش‌های جدید در دانشکده جدیدالتاسیس دانشگاه ارومیه (22 تیر 92)

مدیر خدمات علمی و فناوری اطلاعات دانشگاه ارومیه از راه‌اندازی پنج رشته گرایش جدید در پی تأسیس دانشکده برق و کامپیوتر در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، دکتر باقرزاده، افزود: در پی تاسیس دانشکده برق و کامپیوتر و جذب هیات علمی متخصص و متعهد، رشته‌های مهندسی برق کنترل، مهندسی پزشکی و رشته‌های مهندسی کامپیوتر سخت افزار، هوش مصنوعی و گرایش‌های فناوری اطلاعات راه‌اندازی می‌شود.


وی افزود: گروه برق با داشتن اساتید مجرب، پژوهشکده‌های زیاد و نیز رشته‌های الکترونیک، قدرت و مخابرات در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پتانسیل زیادی برای رشد و گسترش دارد که در آینده نزدیک برای راه‌اندازی گروه‌های برق کنترل و مهندسی پزشکی نیز اقداماتی انجام می‌شود.


وی جذب هیأت علمی و رسیدن به شاخص بالای نسبت استاد به دانشجو، گسترش تحصیلات تکمیلی در رشته‌های موجود وتاسیس رشته مهندسی برق کنترل و مهندسی پزشکی را از اولویت‌های زیر شاخه‌های مهندسی برق عنوان کرد و از جذب اعضای هیأت علمی برای دانشکده برق خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با جذب هیأت علمی در فراخوان وزارت علوم، شاهد رشد سریع تر در این رشته‌ها بوده و بتوانیم گرایش‌های تحصیلات تکمیلی را راه‌اندازی کنیم.


باقرزاده افزود: زیر شاخه‌های دانشکده در مهندسی کامپیوتر شامل گروه‌های مستقل سخت افزار، نرم افزار، هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات در چشم انداز این دانشکده در نظر گرفته شده است، از سوی دیگر با اینکه گروه کامپیوتر دارای چندین نفر بورسیه است که در سال‌های آینده به جمع اساتید دانشگاه ارومیه خواهد پیوست اما به دلیل کمبود استاد در این رشته‌ها در تمام کشور، جذب عضو هیأت علمی در این رشته‌ها در اولویت است.


وی به همجواری استان با 4 کشور اشاره کرد و جذب دانشجوی خارجی و برگزاری همایش‌های بین المللی از دیگر برنامه‌های دانشکده کامپیوتر عنوان و تاکید کرد: اجرای همه این برنامه‌ها منوط به جذب استاد است.


مدیر خدمات علمی و فناوری اطلاعات دانشگاه در پایان، اظهارکرد: از دیگر اقدامات مهمی که در چند ماهه اخیر با مساعدت هیات رئیسه دانشکده فنی و هیات رئیسه دانشگاه صورت گرفته تقویت بیش از پیش دانشکده فنی با جذب اساتید و بورسیه‌های متخصص و متعهد در رشته‌های جدید مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، مهندسی هوا فضا، مهندسی شیمی، مهندسی پلیمر، مهندسی نفت و مهندسی مواد است که با استقبال وسیع داوطلبان جذب هیأت علمی همراه بوده است و در برنامه بعدی ایجاد رشته‌های مذکور با اولویت تحصیلات تکمیلی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.


کلمات کلیدی: دانشکده جدیدالتاسیس دانشگاه ارومیه، دانشکده جدیدالتاسیس، دانشگاه ارومیه، رشته های تحصیلی دانشکده جدیدالتاسیس دانشگاه ارومیه، اخبار دانشکده جدیدالتاسیس دانشگاه ارومیه، اخبار جدید دانشگاه ارومیه

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image