ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کرسیهای آزاداندیشی از ترم دوم تحصیلی پررونق تر می شود

کرسیهای آزاداندیشی از ترم دوم تحصیلی پررونق تر می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از ابلاغ آیین نامه کرسیهای آزاد اندیشی در آینده ای نزدیک خبر داد و تاکید کرد از ترم دوم تحصیلی، شاهد پررونق شدن این کرسیها، خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ضیاء هاشمی در نخستین نشست فعالان فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: برگزاری این همایش، الگویی است که قابلیت اجرایی شدن در سایر دانشگاه های کشور را دارد، قابلیت های زیادی در فضای فرهنگی دانشگاه وجود دارد و با ایجاد بستر مناسب برای مشارکت دانشجویان و شکوفایی استعداد آنها شاهد جهش خوبی در سطح فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری بستر لازم برای مشارکت دانشجویان در فعالیت های فرهنگی را فراهم می کند از ابلاغ آیین نامه جدید کرسی های آزاداندیشی در آینده ای نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در ترم تحصیلی آینده شاهد رونق کم نظیر این کرسی ها در دانشگاه های کشور باشیم تا اساتید و دانشجویان در فضایی مناسب به بیان دیدگاه ها و نظرات خود بپردازند و نشاط، امید و مشارکت در دانشگاه ها نیز روز به روز افزایش پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به افزایش بودجه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به گذشته از طرح سفر زیارتی فرهنگی مشهد مقدس برای همه دانشجویان در دوران تحصیل آنها خبر داد.


آمار بازدید: 239 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image