ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه امام خمینی از فرصت‌های خود برای رفع تهدیدات بین‌المللی استفاده کند

دانشگاه امام خمینی از فرصت‌های خود برای رفع تهدیدات بین‌المللی استفاده کند

استاندار قزوین گفت: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) باید از فرصت‌هایش برای رفع تهدیدات بین‌المللی استفاده کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در مراسم تقدیر و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی اظهار داشت: امروز در صحن بین‌الملل باید مستحکم داشته‌های خود را به اثبات برسانیم به عنوان مثال ثابت کنیم ابوعلی سینا اهل کشور دیگری نیست بلکه اهل ایران و ایرانی است.

وی افزود: در جلسه معارفه اینجانب در هیئت دولت نیز از چهار نکته‌ای که مطرح کردم یکی از آن‌ها دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بود و از همان روزی که کلنگ این دانشگاه بر زمین زده شد و از سال 64 که با نام دانشگاه بین‌المللی قدس کار خود را آغاز کرد تا به حال این دغدغه را برای این دانشگاه داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر مفاخر ما را دارند به سرقت می‌برد جعل سند می‌کنند تا بتوانند برای خود جایی در تاریخ در نظر بگیرند.

استاندار قزوین بیان کرد: در بحث دانشگاه بین‌المللی خیلی حساب باز کردیم زیرا موضوع مهم و خیلی جدی است و جزو آرزوهای ما بوده و هست که این دانشگاه به جایگاه واقعی خود برسد که نه تنها در کشور بلکه در عرصه بین‌المللی نقش‌آفرینی کند.

روزبه اضافه کرد: مسئولان محلی استان از همان لحظه‌ای که این دانشگاه تأسیس شد تا به حال به اندازه وسع خود امکاناتی را در اختیار این دانشگاه گذاشته‌اند تا به جایگاه واقعی‌اش نزدیک‌تر شود.

وی خطاب به مدیر جدید دانشگاه افزود: مدیر جدید نیز باید با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و تسلط ایشان بر مسائل روز بتواند به عنوان نخستین فرصت، بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: فرصت دوم دیدگاه‌های شخص رئیس جمهور است که تأکیدات جدی نسبت به این دانشگاه داشتند.

روزبه تصریح کرد: زمان به سرعت در حال گذر است ولی باید بپذیریم برای اینکه این دانشگاه ما را به جایگاه واقعی خود برساند نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم با توجه به اینکه همه ظرفیت‌ها را در اختیار داشتیم.

وی افزود: در همه رشته‌‌ها شاید نتوانیم در عرصه بین‌الملل نمود داشته باشیم ولی در حوزه علوم انسانی می‌توانیم به این جایگاه در عرصه بین‌الملل برسیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: ما به خاطر پیشینه قزوین باید بتوانیم همه حوزه‌ها به خصوص در حیطه هنر حرفی برای گفتن داشته باشیم و اگر واقع بینانه به مطلب نگاه کنیم اولاً خیلی از خلأ‌ها را می‌توانیم پر کنیم و ثانیاً می‌توانیم با نام حضرت امام و نام بین‌الملل این دانشگاه را به عنوان دو فرصت مهم دیگر در عرصه بین‌المللی نیز ظهور و بروز داشته باشیم.

روزبه ابراز کرد: در شأن نظام اسلامی است که در عرصه بین‌الملل در زبان فارسی حرفی برای گفتن داشته باشد زیرا در عرصه بین‌الملل خیلی از مسائل بروز می‌کند که به ضرر ماست و این امر به خاطر ضعف ماست که باید رفع کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز در دانشگاه بین‌المللی این ظرفیت را می‌بینیم که می‌تواند در این حوزه‌ها ورود پیدا کند.

آمار بازدید: 180 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image