ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حلقه تحریمِ دانشگاه‌های رژیم‌صهیونیستی تنگ‌تر شد

حلقه تحریمِ دانشگاه‌های رژیم‌صهیونیستی تنگ‌تر شد

هر روز بر تعداد جوامع علمی و دانشگاهی که به تحریم دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی می‌پردازند و عرصه را برای دانشگاه‌های این رژیم غاصب تنگ‌تر می‌کنند، افزوده می‌شود.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، استادان دانشگاه «لئون» در اسپانیا نیز به صف تحریم‌کنندگان دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی پیوستند و بدین ترتیب تعداد استادان و محققان اسپانیایی که خواهان پایان اشغال فلسطین هستند به بیش از 200 هزار نفر افزایش یافت. استادان جغرافیا و فلسفه دانشگاه لئون اسپانیا خواستار قطع روابط دانشگاهی و تحقیقاتی با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی شدند و تاکید کردند که این رژیم حقوق بشر را نقض می‌کند.

این تحریم سراسری و ملی از سوی حدود 150 دانشکده، 260 کارمند اداری و خدماتی، صدها دانشجو، گروه‌های تحقیقاتی و اتحادیه‌های دانشجویی و استادان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورستی ورلدنیوز، همچنین در اتحادیه اروپا نیز درخواست قطع همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز رژیم صهیونیستی حاضر در مناطق اشغالی مطرح شد. در بیانیه‌ای با عنوان بایکوت، محرومیت و تحریم علیه رژیم صهیونیستی مقامات آموزشی و آکادمیک و اعضای دانشگاهی و دانشجویان، تعلیق دسترسی دانشگاه‌های این رژیم غاصب و مراکز تحقیقاتی آن به فضای آموزشی اروپا را خواستار شدند.

در این بیانیه آمده است: تحریم علمی دانشگاهی رژیم صهیونیستی پاسخی به حمایت مخفیانه دانشگاه‌های این رژیم از اشغالگری و آپارتاید علیه مردم فلسطین و همکاری آنها با سیاست‌های تبعیض نژادی و گسترش سلاح است.

آمار بازدید: 146 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image