ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اضافه شدن ۵۴۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تا مهر امسال

اضافه شدن ۵۴۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش تا مهر امسال

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید 950 پروژه با 5400 کلاس درس با اعتبار 7000 میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش و دانش‌آموزان می‌شود.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، مرتضی رییسی در بازدید از واحدهای آموزشی اقلید با اشاره به تأمین تجهیزات مورد نیاز پروژه‌های جدید تکمیل شده در آموزش و پرورش گفت: کار برگزاری مناقصه و عقد قراردادها انجام شده است و تجهیزات پروژه‌های تازه تأسیس به مرور تا شروع سال تحصیلی جدید تحویل خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه، اکنون سیاست اصلی آموزش و پرورش تکمیل پروژه‌های ناتمام است، گفت: با وجود همه اقدامات انجام شده و همراهی مجلس شورای اسلامی بخشی از فضاهای آموزشی کشور تخریبی و نیازمند مقاوم سازی است.

وی افزود: یک سوم دانش آموزان کشور در فضاهای تخریبی یا غیر استاندارد تحصیل می‌کنند که رقم قابل توجهی است و تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش جایگزینی مدارس استاندارد به جای فضاهای آموزشی تخریبی و مقاوم سازی کلاسهای درس سراسر کشور است.

رئیسی با بیان اینکه ارتقای ایمنی کلاس‌های درس برای دانش آموزان مهمترین اصل در نظام تعلیم و تربیت است، گفت: وزارت آموزش و پرورش با برنامه ریزی اصولی و تخصیص اعتبارات لازم در این راه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه با مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال 1385 و تصویب قانون مقاوم سازی مدارس اقدامات خوبی انجام شد، افزود: با این اقدامات درصد دانش آموزانی که در فضاهای تخریبی و نیازمند مقاوم سازی مشغول تحصیل هستند از 67 درصد به 33 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه 5000 پروژه آموزشی نیمه کاره در کشور وجود دارد، اظهار کرد: مجموع این پروژه‌ها 31 هزار کلاس درسی و حدود شش میلیون متر مربع فضا را شامل می‌شود.

لازم به ذکر است؛ این بازدید، آذری مدیر کل آموزش وپرورش فارس، دست نیان مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس و طاهری نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش را همراهی کردند.

آمار بازدید: 155 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image