ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهرماه

اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهرماه

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهرماه امسال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیدرضا حاجی بابایی در کارگاه آموزشی تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ارومیه اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تلاش و مطالعه صاحب نظران و اساتید دانشگاه برای پاسخگویی به مطالبات فرهنگی کشورمان تدوین شده است.

وی افزود: تمام دانش‌آموزان مقطع ابتدایی طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید در سری صبح تحصیل کنند.

به گفته حاجی بابایی برای تسهیل در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تمام تمهیدات و امکانات لازم تدارک دیده شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در راستای تحصیل دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در سری صبح امسال از 180 هزار کلاس نوبت بعد از ظهر، 120 هزار کلاس به نوبت صبح منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل آموزش و حقوق معلمان مهم‌ترین محور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، تصریح کرد: داشتن معلمان پژوهشگر یکی از ملزومات تربیت دانش آموزان خلاق، مؤمن، پژوهنده و مبتکر است که این امر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است به طوری که این سند بر تعلیم و تربیت بر اساس بنیان‌های اسلامی، ایرانی و تجارب بین‌المللی تاکید دارد و با اجرای آن می‌توانیم نظام تعلیم و تربیت پویایی را ترسیم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قانون اساسی تعلیم و تعلم کشور است، چرا که با ارتقای جایگاه علمی فرهنگیان و اجرای نظام رتبه بندی معلمان می‌توان دانش آموزان دانش پژوه تربیت کرد.

حاجی بابایی اضافه کرد: پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیازمند 60 هزار مشاور، 60 هزار معلم ورزش و 60 هزار کارشناس IT است.

وی در ادامه سخنان خود اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) را نتیجه دستاوردهای نشست سران کشورهای غیر متعهد در ایران دانست و اظهار داشت: آمریکا و محافل صهیونیستی از برگزاری نشست غیر متعهدها شکست سختی را متحمل شدند و با این اقدام قصد انتقام‌جویی از مسلمانان را داشتند که با جواب دندان شکن مسلمانان سراسر جهان رو به رو شدند.

حاجی بابایی اضافه کرد: گرچه آمریکا و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند از اتهام اهانت به مقدسات مسلمانان خود را مبرا نشان دهند، اما تمام مسلمانان جهان می‌دانند که در پشت این نوع جریان‌ها همواره دست آمریکا و رژیم صهیونیستی پنهان است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امسال آموزش و پرورش با شعار بزرگداشت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) آغاز می‌کند و این پاسخ دندان شکنی است که مجموعه آموزش پرورش به استکبار جهانی و صهیونیزم می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: تلاش‌های وزیر آموزش و پرورش در تصویب سند تحول بنیادین و نگاه ویژه وی به جایگاه معلم مایه مباهات فرهنگیان کشور و به دنبال آن آموزش و پرورش آذربایجان غربی است.

ولی سمرقندی با بیان اینکه در راستای توسعه عدالت آموزش و تحقق بخشی به سند بنیادین آذربایجان غربی با کسب رتبه اول ارتقای عملکرد در بین دستگاه‌های استان توانست گام بزرگی در راستای ارتقای سطح آموزش ارائه کند، گفت: آذربایجان غربی هیچ مشکلی در اجرای برنامه تحول ندارد.

وی اظهار داشت: این اداره کل برای سومین سال متوالی در راستای ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش در سال جدید حرکت ویژه و منظم را در دستور کار خود قرار داده است.

آمار بازدید: 511 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image