ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تربیت تکنیسین در اولویت برنامه‌های سازمان سما قرار دارد

تربیت تکنیسین در اولویت برنامه‌های سازمان سما قرار دارد

معاون دانشگاه و رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی مهارت‌محوری و تربیت نیروهای تکنیسین را از مهمترین برنامه‌های سازمان سما برشمرد و گفت: مطمئن هستیم در آینده‌ای نزدیک سازمان سما می‌تواند بخش عمده‌ای از دانشجویان دانشگاه آزاد را تأمین کرده و این موضوع دور از ذهن نیست.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر قلی‌زاده در بیست‌وچهارمین گردهمایی سراسری معاونین سازمان سما اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی از دید ما یک مجموعه تعلیمی و تربیتی است که نقش آینده‌سازی کشور را از طریق ارتقای علمی و فرهنگی برعهده دارد.

رئیس سازمان سما در ادامه با اشاره به توصیه‌های دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفی سازمان سما گفت: مهارت‌محوری، توجه جدی به موضوع پژوهش، ارتقای کیفی در همه زمینه‌ها، تبدیل دانش به فناوری و ثروت، ایجاد مدارس ورزش، هوشمندسازی سازمان سما، جذب نخبگان و ارتقای اعضای هیأت علمی از مهمترین برنامه‌های رئیس دانشگاه برای این سازمان به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، مدارس سما به دنبال تربیت انسان‌های فکور، فایده‌مند، خلاق و دارای پشتکاراست.

حجت‌الاسلام والمسلمین قلی‌زاده با بیان اینکه سازمان سما در عرصه آموزش و پرورش، یک وزارتخانه کوچک به شمار می‌رود، افزود: اگرچه حضور وزرای مختلف در دولت‌های گذشته باعث شد بدنه آموزش و پرورش گاهی دچار ضربات سنگین شود، اما با این وجود، این وزارتخانه توانست موجبات ارتقای علمی کشور را در سالهای اخیر فراهم سازد.

وی داشتن نظام آموزش و پرورش بسیار قوی را کلید موفقیت کشورهای توسعه یافته دانست و گفت: مدیریت جدید سازمان سما به دنبال افزایش سهم خود در میان مدارس غیرانتفاعی در آموزش و پرورش است. اگرچه نیم درصد از سهم تعلیم و تربیت دانش آموزان برعهده مدارس سما است، اما این سازمان از حیث وسعت و پوشش، در ایران حرف اول را می زند.

رئیس سازمان سما خاطرنشان کرد: تأمین بخش عمده‌ای از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی توسط مدارس سما موضوعی دور از ذهن نیست و معتقدیم در آینده‌ای نزدیک این امر محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قلی‌زاده در پایان تبدیل شدن به مرکز مهارت‌محوری را مهمترین هدف سازمان سما برشمرد و گفت: تربیت نیروهای تکنیسین، یکی از برنامه‌هایی است که به جد آن را دنبال می‌کنیم؛ چرا که معتقدیم تکنیسین‌ها در توسعه کشور، نقش قابل ملاحظه‌ای دارند.

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image