ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تاخیر صندوق رفاه دانشجویان در پرداخت بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها (28 مرداد 92)

تاخیر صندوق رفاه دانشجویان در پرداخت بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها (28 مرداد 92)

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از دیرکرد پرداخت بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها توسط صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.


دکتر محمود بهمن آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با وجود اینکه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به موقع اجاره بهای خود را پرداخت می کنند اما هنوز صندوق رفاه بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه این دانشگاه را پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها 30 درصد درآمد اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی است که به حساب صندوق رفاه دانشجویان واریز می شود و صندوق رفاه دانشجویان 30 درصد آن را به عنوان بودجه تعمیر و تجهیز به دانشگاه باز می گرداند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: این تاخیر در پرداخت بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه باعث می شود با پیمانکارها دچار مشکل شویم، اگر این بودجه به موقع پرداخت شود به دانشگاه کمک می کند.

وی افزود: بنابراین دانشگاه از درآمدهای اختصاص که دارد هزینه می کند تا در زمان پرداخت بودجه توسط صندوق رفاه آن را جایگزین کند.

بهمن آبادی افزود: البته این 30 درصد که پرداخت می شود اصلا کافی نیست و 30 درصد آنچه که خود دانشگاه در خوابگاه‌ها هزینه می کند نمی شود، متاسفانه برخی از دانشجویان نیز با وجود تذکرهایی که ارایه می شود خوابگاه را درست حفظ نمی کنند.

وی افزود: درحال حاضر خوابگاه‌های دانشگاه درحال تعمیر و تجهیز هستند و هیچ مشکلی در زمینه خوابگاهی نداریم و تمام تمهیدات لازم برای ورودی های جدید اندیشیده شده است.

بهمن آبادی گفت: هرساله 35 درصد دانشجوی دختر و 65 درصد دانشجوی پسر در دانشگاه شریف پذیرفته می شود که 40 درصد آنها خوابگاهی هستند امسال هم 40 درصد خوابگاهی خواهند بود.

کلمات کلیدی: صندوق رفاه دانشجویان، بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها، خوابگاه دانشجویی، دانشگاه صنعتی شریف، خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف، تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها توسط صندوق رفاه دانشجویان، خوابگاه

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image