ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نصب دیوار صوتی در ضلع شرقی کوی دانشگاه

نصب دیوار صوتی در ضلع شرقی کوی دانشگاه

سرای محله کوی دانشگاه تهران راه اندازی شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در جلسه‏‌ای با حضور مدیر کل کوی دانشگاه تهران و شهردار ناحیه 4 منطقه 6 تفاهم نامه‏‌ای مبنی بر همکاری متقابل میان دو اداره منعقد شد که تشکیل سرای محله کوی دانشگاه تهران و نصب دیوار صوتی در خیابان کردستان بالاتر از ساختمان ایوان شمس از جمله فعالیت‌های تعهد شده میان طرفین است.

برگزاری انتخابات شورایاری و انتخاب دبیر برای همکاری در سرای محله ، تامین فلاورباکس جهت کاشت گل و آبیاری گیاهان، تشکیل کارگروه‏‌های مربوطه در حیطه فعالیت‏‌های مدیریت محله و جانمایی مخازن بازیافت، تهیه گل و گیاه جهت کاشت در فلاورباکس‏های تهیه شده، امکانات ورزشی و فرهنگی، رنگ آمیزی دیواری و پوشاننده، نصب دیوار صوتی در خیابان کردستان بالاتر از ساختمان ایوان شمس، نصب نیمکت، تخصیص مخزن، احداث مسیری جهت عبور و مرور روشندلان پس از راه‏ اندازی سرای محله کوی دانشگاه در قالب مطالبات دبیر شورایاری و مدیر محله کوی دانشگاه از دیگر فعالیتهای تعهد شده میان طرفین است.

در ایام تابستان کلیه سالنهای ورزشی و رستوران کوی بهسازی خواهند شد
دکتر موسی عنبری مدیر کل خوابگاهها در جلسه اداری کوی گفت: در پی درخواست دانشجویان امر تعمیر و بهسازی سالن‌های ورزشی کوی شروع شده است.

به گفته وی، در حال حاضر سالنهای شهید نوروزی و شهدای گمنام آماده استفاده دانشجویان است. تعمیر سالن بدنسازی نیز انجام شده است.

وی افزود:‌ در مورد زمین چمن مصنوعی نیز برآوردهای اولیه در حال انجام است و بعد از اتمام سالن بدنسازی، فعالیت بهسازی زمین چمن هم انجام می‌شود.

ایوب سروری معاون اداری و مالی کوی نیز در مورد تعمیر رستوران کوی گفت: کار نوسازی و تعمیر بخشهای فرسوده رستوران مرکزی کوی آغاز شده است و تا قبل از سال تحصیلی جدید انجام خواهد شد. در تامین بخشی از هزینه آن از اداره کل دانشجویی دانشگاه نیز مشارکت خواهند داشت.

دستور رئیس دانشگاه تهران درباره کوی دانشگاه
رییس دانشگاه تهران به همراه هیات رئیسه دانشگاه و مدیران کل حوزه دانشجویی از مجموعه کوی دانشگاه بازدید کردند.

دکتر نیلی پس از بازدید از کوی چمران، کوی فاطمیه و کوی پسران از ساختمانها و اماکن فرهنگی و ورزشی کوی در جلسه اداری مدیریت خوابگاه حضور یافت و بر ایجاد تلاش بیشتر و علمی تر برای افزایش کیفیت خدمات دانشجویی تاکید کرد.

وی همچنین به معاون اداری – مالی دانشجویی نیز دستور داد که در کاربردی کردن بهتر فضاهای دانشجویی از جمله محوطه های خوابگاه فاطمیه، چمران تلاش بیشتری شود.

آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image