ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی قوچان تشکیل شد

کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی قوچان تشکیل شد

رئیس دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان گفت: برای نخستین بار کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان با حضور هیئت رئیسه، مدیران و اساتید این دانشگاه تشکیل شد.


کاظم پوربدخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار داشت: برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های قوچان، کارگروه تدوین برنامه‌های سال 93 دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان با حضور هیئت رئیسه، اساتید و کارکنان این دانشگاه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این کارگروه از 3 زیر مجموعه گروه آموزش و پژوهش، گروه فرهنگی و گروه پشتیبانی-رفاهی تشکیل شده که به تنظیم بودجه در هر گروه برای سال 93 این دانشگاه می‌پردازد.

پوربدخشان با تأکید بر این مطلب که 10 عنوان استراتژی برای دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان درنظر گرفته شده، یادآور شد: ایجاد رشته‌ها و گروه‌های پژوهشی جدید موردنیاز کشور، ایجاد زمینه همکاری با دانشگاه‌های استانی و همجوار، گسترش همکاری با صنعت و کشاورزی در راستای رفع مشکلات آنها و ایجاد کارآفرینی و ایجاد زمینه کسب مهارت تجربی در محیط‌های صنعتی و کارآموزی از مهمترین استراتژی‌های این دانشگاه خواهد بود.

وی بیان کرد: حمایت از نوآوری ذی‌نفعان تا مرحله تجاری‌سازی، افزایش کیفیت آموزشی و پژوهشی در راستای دستیابی به جایگاه مطرح در منطقه، تقویت انجمن‌های علمی و تشکلات دانشجویی و تقویت روحیه نشاط و شادابی و حرکت به سمت تمدن اسلامی-ایرانی از دیگر استراتژی‌های این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان تأکید کرد: در مجموع در کارگروه آموزش و پژوهش 51 برنامه، کارگروه فرهنگی 80 و کارگروه پشتیبانی و رفاهی 72 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

آمار بازدید: 662 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image