ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تجهیز مدراس عشایر ایران به لپ‌تاپ

تجهیز مدراس عشایر ایران به لپ‌تاپ

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور از تجهیز 680 مدرسه عشایر ایران به لپ‌تاپ خبر داد.


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، علی‌نقی یزدان‌پناه در حاشیه برگزاری افتتاحیه اردوی دانش‌آموزان عشایری کشور، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید در راستای هوشمندسازی مدارس 680 مدرسه عشایری سیار کشور به لپ‌تاپ تجهیز خواهند شد.

وی ادامه داد: هدف اصلی تجهیز مدارس به لپ تاپ ارائه خدمات فناوری و تکنولوژی جهت آموزش درس کار و فناوری دانش‌آموزان پایه ششم تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر 170 هزار دانش‌آموز تحت نظر 13 هزار و 180 معلم در 5715 کلاس از مدارس عشایری مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه کار معلمان عشایر بسیار سخت‌تر از سایر معلمان است، گفت: خوشبختانه امسال به جهت سختی کار معلمان عشایری امتیاز این معلمان از 480 به 720 ارتقاء یافت.

یزدان‌پناه افزود: خوشبختانه در سال گذشته 1182 دانش‌آموز عشایری در کنکور سراسری پذیرفته شدند.

افزایش 100 درصدی اعتبارات مدارس عشایر در سال تحصیلی آینده

مدیرکل دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور همچنین از افزایش 100 درصدی اعتبارات مدارس عشایر در سال تحصیلی آینده خبر داد.

علی‌نقی یزدان‌پناه همچنین در افتتاحیه اردوی دانش‌آموزان عشایر کشور که صبح امروز 17 مرداد ماه در اردوگاه ثامن‌الحجج مشهد برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خوشبختانه نگاه دولت تدبیر و امید در سال گذشته به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای بوده است و در سال گذشته اعتبار یک میلیارد تومانی به این بخش اختصاص یافت که مبلغی بالغ بر 750 میلیون تومان آن از بهمن ماه به توسعه تجهیزات آموزشی مدارس عشایر اختصاص یافته است و برای سال تحصیلی آینده نیز شاهد افزایش 100 درصدی اعتبارات در این بخش هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته 19 هزار و 141 نوآموز در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی قرار گرفتند که 47 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است و در نظر داریم برای سال تحصیلی پیش‌رو این ارزیابی‌ها و سنجش‌ها را در سطح کلی‌تری انجام دهیم.

مدیرکل دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور خاطرنشان کرد: در راستای عدالت آموزشی و ارتقاء کیفیت آموزشی 51 درصد کلاس‌های دانش‌آموزان ابتدایی که بصورت چند پایه اداره می‌شوند به سه پایه اول و سه پایه دوم تقسیم می‌شوند.

یزدان‌پناه در خاتمه با بیان اینکه افزایش پوشش تحصیلی دانش‌آموزان مدارس عشایر از اولویت‌های اصلی است ازجذب 1721 دانش‌آموز عشایر بازمانده از تحصیل خبر داد.

آمار بازدید: 162 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image