ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور اجرای طرح «جایگزینی لپ‌تاپ با کاغذ» در امتحانات پیام نور خوزستان (14 آبان 91)

اجرای طرح «جایگزینی لپ‌تاپ با کاغذ» در امتحانات پیام نور خوزستان (14 آبان 91)

رییس دانشگاه پیام‌نور خوزستان با اشاره به اعلام رییس دانشگاه پیام نور مبنی بر ایجاد تحول در آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور با حذف کاغذ امتحانی در فرآیند برگزاری امتحانات، گفت: احتمال دارد خوزستان یکی از استان‌هایی باشد که طرح جایگزین شدن لپ‌تاپ به جای کاغذ در امتحانات پایانی را به‌صورت آزمایشی در ترم جاری اجرا کند.



دکتر علیرضا رازقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهار داشت: از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور این طرح به صورت آزمایشی در چند استان برگزار می‌شود. در حال حاضر مقرر شده این طرح برای امتحانات تستی مقاطع مختلف به‌صورت پایلوت اجرا و در صورت موفق بودن، برای همه امتحانات این دانشگاه اجرا شود.


وی افزود: با اجرای این طرح در زمان، کاغذ، پاکت، نیروی انسانی و غیره صرفه‌جویی شده و از هدر رفتن هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌شود. همچنین در تسریع اعلام نمرات و کاهش احتمال اشتباه بودن نمرات موثر است.


رئیس دانشگاه پیام‌نور خوزستان گفت: ‌سازمان مرکزی در حال برنامه‌ریزی اجرای این طرح است و به زودی استان‌هایی که قرار است این طرح را به‌ صورت آزمایشی اجرا کنند، ‌مشخص و اعلام خواهد شد.


کلمات کلیدی: جایگزینی لپ‌تاپ با کاغذ، امتحانات پیام نور خوزستان، دانشگاه پیام‌نور خوزستان، دانشگاه پیام نور، حذف کاغذ در امتحانات پیام نور

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
یاوه گو پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴

یکی نیست کارشناسی کنه بگه آقا چطور میخوای ارتباط لپ تاپ هارو تامین کنی!گرچه وقتی از کامپیوتر سر در نمیاره نباید بش گیر داد.از طریق وایرلس که امکان برقراری ارتباط با شبکه امکان پذیر نیست،به دلیل استفاده از مسدود کننده های تلفن همراه.باطری های لپ تاپ هم بیشتر از 3-4 ساعت دوام نمیارن.مگه کابل کشی کنن واسه شبکه و برق که خیلی مسخرست.