ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی افتتاح طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

افتتاح طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف توانمند کردن دانشجویان فعال فرهنگی به مدت 8 روز در مشهد مقدس اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم با حضور دکتر علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالجباری ، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی مدیر گروه معارف دانشگاه در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به وظایف دانشگاهیان در حوزه کارهای علمی و پژوهشی گفت: دانشگاهها منشا بسیار خوبی برای اقتدار کشور هستند و ما بعنوان یک کشور مسلمان و انقلابی در جهان و منطقه باید در راستای تقویت بالهای علمی و پژوهشی گام برداریم.

وی اظهار داشت: انتظار جامعه از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بعنوان یک دانشگاه پیشگام در کشور با دیگر دانشگاهها متفاوت است و زحمات گذشتگان باعث شده است که دانشگاه به چنین جایگاهی برسد. ضمن اینکه باید این توانمندیها را گسترش داده و ارتقا بخشیم و در جهت اقتدار کشور از آنها بهره بگیریم.

پیوندی گفت: درست است که تحصیل و زندگی حرفه ای علمی باید سرلوحه کارهای دانشجویان باشد اما وظیفه دانشجو و دانشگاهیان صرفا تحصیل و درس خواندن نیست و باید در حیطه فرهنگی نیز در دانشگاه و کشور نقش ایفا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: کارهای فرهنگی بسیار متفاوتی می توان انجام داد و دانشجویان به عنوان یک عضو فعال فرهنگی و علمی می توانند مظهر فرهنگی بوده و به عنوان مبلغ فرهنگی، علمی و پژوهشی در این زمینه بسیار تاثیرگذار و در آینده کارگزاران و مدیران خوبی برای جامعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالجباری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این نشست ضمن معرفی این طرح اظهار داشت: این طرح با همکاری معاونت فرهنگی و سیاسی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با هدف توانمند کردن دانشجویان فعال فرهنگی اجرا می شود ، تا در سالهای تحصیلی آینده بتوانند توانمند در این راستا در دانشگاه فعالیت کنند.

وی اظهار داشت: در این طرح اردوی آموزشی، فرهنگی و تفریحی با دو واحد درسی در نظر گرفته شده است و بیش از 90 درصد از سرفصلها در این دوره ارایه می شود. این اردو در مشهد مقدس در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) به مدت هشت روز برگزار خواهد شد.

آمار بازدید: 431 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image