ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه 70 درصد پذیرش دانشگاه فرهنگیان به دانشجویان مرد اختصاص مي‌يابد (5 مهر 91)

70 درصد پذیرش دانشگاه فرهنگیان به دانشجویان مرد اختصاص مي‌يابد (5 مهر 91)

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اهدای سیم کارت‎های رایگان به دانش‎آموزان را مردود و محکوم می‎دانم.



به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا منطقه لرستان، ابراهیم سحرخیز در جمع خبرنگاران استان افزود: امسال یک میلیون و 200 هزار دانش‏ آموز پایه اول ابتدایی وارد مدارس کشور شده که تعداد این دانش‎آموزان نسبت به سال گذشته 200 هزار نفر افزایش داشته است.


وی با بیان اینکه خروجی‏‌های آموزش و پرورش به اندازه ورودی‎های پایه اول نیست، اما از امسال شاهد رشد کمی دانش‏‌آموزان در آموزش و پرورش خواهیم بود، اظهارکرد: افزایش نامحسوسی از پایه ابتدایی خواهیم داشت.


معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در مقطع ابتدایی و راهنمایی دانش‎آموزانی که تحت پوشش تحصیل نباشند وجود ندارد؛ مدارس استثنایی در روستاها وجود ندارد و خانواده‎های معلولان باید فرزندان خود را به مدارس استثنایی در شهر ببرند.


سحرخیز اهدای سیم‏ کارت‎های رایگان به دانش‎آموزان را مردود و محکوم دانست و گفت: امسال 12 میلیون و 700 هزار دانش‌آموز وارد مدارس کشور شدند که از این تعداد هفت میلیون نفر در مقطع ابتدایی هستند.


معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص استخدام نيرو در آموزش و پرورش نيز بیان کرد: استخدام‏‌ها در آموزش و پرورش بر اساس نیاز این ارگان، جنس، ناحیه و منطقه است و در حال حاضر در مقاطع راهنمایی و دبیرستان نیاز به معلم زن نداریم.


وی اضافه کرد: در دانشگاه‎های فرهنگیان باید رشته‎ها را رصد و براساس نیاز، پذیرش دانشجو داشته باشیم.


سحرخیز تصریح کرد: نیاز آموزش و پروش به معلم مرد در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و در رشته‎های علوم پایه و علوم اجتماعی است.


معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تاکنون شش هزار نفر از آموزش و پروش پیش از موعد بازنشسته شده‎اند، اظهارکرد: پیش‎بینی می‎شود امسال نیز 10 هزار نفر دیگر بازنشسته شوند.


وی از پذیرش 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: 70 درصد پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به دانشجویان مرد و در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و رشته‎های آموزشی علوم پایه اختصاص خواهد یافت.

کلمات کلیدی: دانشگاه فرهنگیان، نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان، درصد دانشجویان مرد دانشگاه فرهنگیان

آمار بازدید: 805 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image