ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه به دنبال استقلال شعب دانشگاه علم و صنعت هستیم

به دنبال استقلال شعب دانشگاه علم و صنعت هستیم

رئیس دانشگاه علم و صنعت با بیان این که به دنبال مستقل شدن شعب شهرستانی دانشگاه علم و صنعت هستیم، گفت: شعب دانشگاه علم و صنعت در شهرستان‌ها مستقل شده‌اند و در حال حاضر فقط یک شعبه در شهرستان نور استان مازندران وجود دارد که تازه آغاز به کار کرده است.



علی برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: دانشگاه علم و صنعت اولین شعب شهرستانی خود را در دانشگاه اراک تاسیس کرد که به مرور زمان با پیشرفت و گسترش این دانشگاه، حدود 2 سال پیش در پی تصویب مراجع قانونی این دانشگاه مستقل شد.


وی با اشاره به این که شعبه دیگر دانشگاه علم و صنعت در شهرستان بهشهر استان مازندران از ابتدای امسال مستقل شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها شعبه خارج از دانشگاه علم و صنعت در شهرستان نور استان مازندران به تازگی آغاز به کار کرده و در ابتدای راه قرار دارد.


رئیس دانشکده علم و صنعت درباره ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه علم و صنعت، گفت: از آنجایی که این دانشگاه یک دانشگاه قدیمی است تقریبا از نظر ظرفیت رشته‌ای اشباع شده است؛ اما هر ساله حدود 2 الی 3 رشته جدید بین رشته‌ای به رشته‌های دانشگاه اضافه می‌شود.


برخورداری با بیان این که هر ساله 20 تا 30 عضو هیات علمی در دانشگاه علم و صنعت استخدام می‌شوند، اظهارکرد: از آنجایی که ممکن است اساتیدی بازنشسته شوند و همچنین ظرفیت توسعه پژوهش و علم در دانشگاه وجود دارد هر ساله 20 تا 30 نیروی جدید هیات علمی در دانشگاه استخدام می‌شوند.


وی با تاکید براین که افزایش 22 درصدی بودجه دانشگاه کفاف افزایش هزینه‌ها را نمی‌دهد، افزود: دانشگاه امسال بین 20 تا 25 درصد افزایش بودجه داشته که با توجه به رشد دانشگاه و افزایش هزینه‌ها، رشد بودجه پوشش افزایش هزینه‌ها را نمی‌دهد و هر ساله فشار به دانشگاه در این زمینه بیشتر می‌شود.


انتهای پیام

آمار بازدید: 237 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image