ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه روابط عمومی باید دستاوردهای علمی دانشگاه را منعکس کند

روابط عمومی باید دستاوردهای علمی دانشگاه را منعکس کند

رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه روابط عمومی نباید فقط اخبار رسمی را منتشر کند، گفت: روابط عمومی باید همه دستاوردهای علمی را به بیرون از دانشگاه منعکس کند.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر نیلی احمد آبادی در مراسم معارفه مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی دانشگاه تهران، افزود:‌ در حال حاضر حدود 6000 دانشجوی دکتری داریم یعنی سالی 1200 پایان نامه دکترا دفاع می‌شود اما در حال حاضر این به بیرون از دانشگاه منعکس نمی‌شود در حالی که دفاع از پایان نامه یعنی مرزهای جدیدی که حلال مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: باید سیستمی طراحی شود که هر پایان نامه‌ای که دفاع می‌شود و دارای دستاوردهای قابل ارائه به جامعه است، روابط عمومی آن را به بیرون از دانشگاه منعکس کند، زیرا این هم برای فردی که مقاله علمی ارائه می‌کند و هم برای اقشار مختلف جامعه امیدبخش است.

نیلی در ادامه با اشاره به ساختار پردیس‌های خودگردان گفت: ساختار پردیس‌های خودگردان بر استفاده از دانش و علم اساتید بازنشسته است.

رییس دانشگاه تهران با تشکر از زحمات ضیایی مدیر روابط عمومی سابق دانشگاه تهران گفت: همیشه برایم خداحافظی از همکاران مخصوصا همکارانی که بازنشسته می‌شوند دشوار است. اما ایشان مصر بودند وقت بیشتری را با مادر خود بگذرانند و امیداریم خدا به ایشان توفیق دهد.

وی با تشکر از خضری که مسئولیت مدیریت روابط عمومی دانشگاه تهران را قبول کرد، افزود: وی نه تنها سابقه فعالیت در این حوزه را دارد؛ بلکه چند سال به عنوان رایزن در کشورهای خارجی فعالیت کردند و این تجربه می‌تواند به یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه که بین المللی کردن فعالیت‌های دانشگاه است کمک کند.


دکتر خضری مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران با تشکر از زحمات مدیر سابق گفت: دفتر ریاست مأمن همه استادان و کارکنان دانشگاه تهران است. آخرین مرحله‌ای که می‌توان مشکلات را در آن حل کرد ، این مأمن باید معنای خودش را پیدا کند.

وی همچنین اظهار کرد: مایلم در بخش روابط عمومی گله‌ای کنم زیرا جایگاه روابط عمومی دانشگاه تهران نسبت به سالهای گذشته کاهش پیدا کرده است. اگر قرار است روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای دانشگاه تهران باشد باید به جایگاه سابق خود و حتی جایگاه برتری برسد.

خضری ادامه داد: روابط عمومی دانشگاه تهران آیینه تمام نمای دانشگاه تهران است و باید در شان آن باشد. برای این امر تلاش مضاعف لازم است و روابط عمومی باید به معرفی واقعی چهره دانشگاه تهران بپردازد.

وی با بیان اینکه وظایفی که برای روابط عمومی تعریف شده به دلیل گستردگی کار در سایه است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد ارتباط درون زمینی و برون سازمانی دانشگاه را وسیع و زنده کنیم.

رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه تهران با اشاره به بخش دبیرخانه دانشگاه گفت: توقع داریم همکاران در این بخش در چهار عنصر دقت، سرعت، نظم ، رصد و پایش در مکاتبات سازمانی و برون سازمانی دقت کنند.

خضری با تاکید بر اینکه هیئت‌های انتظامی برای احقاق حق و پیشگیری از ظلم هستند، گفت: اگر این دو عنصر اساسی وجود داشته باشد مدیریت موفق خواهد بود و این دو عنصر باید در مورد اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید دانشگاه تهران را متعلق به شخص خاصی بدانیم، گفت: از همکاران تقاضا دارم هرجا حس کردند راه درست می‌رویم به ما کمک کنند و هرجا حس کردند راه نادرست می‌رویم به ما تذکر بدهند که راه درست را پیدا کنیم.


دکتر ضیایی نیز در سخنانی افزود: تشکر خاص از بزرگواری دکتر نیلی دارم. از رسم ادب خدمت دکتر رسیدم و عرض کردم باید در ایجاد تغییر و تحولات آزاد باشید. من برای استعفا نیامده‌ام بلکه برای بازنشستگی آمده‌ام زیرا باید به مادرم خدمت بیشتری کنم.

وی ادامه داد: دکتر فرمودند باید جایگزین مناسبی پیدا کنیم و دکتر خضری به من منت گذاشتند و این فعالیت را پذیرفتم.

وی با بیان اینکه چند صباحی است مفهوم بازنشستگی مضموم شده اظهار کرد: اما بازنشستگی بسیار پسندیده است. به شرطی که فرد خدمت به خلق خدا کرده باشد. بنده سه سال هم بیشتر از آنچه که باید فعالیت کرده‌ام و امیدوارم اگر کوتاهی کردم عزیزان مرا ببخشند.

مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه تهران با آرزوی موفقیت برای خضری افزود: ما از رفقای صمیمی و قدیمی هستیم و این بر همگان روشن است. از عزیزان خواهش می‌کنم با ایشان همکاری کنند و خود من هم با ایشان خواهم بود. ایشان قطعا موفق خواهند شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 167 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image