ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نیاز جدی خوابگاه های متاهلی دانشگاه تهران به تعمیرات

نیاز جدی خوابگاه های متاهلی دانشگاه تهران به تعمیرات

مدیرکل کوی دانشگاه تهران از تعمیر برخی از خوابگاه‌های متاهلی در ایام تابستان خبر داد و گفت: خوابگاه های متاهلی کوی دانشگاه تهران بیشترین نیاز به بهسازی و تعمیرات را دارند .

دکتر موسی عنبری در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: ساختمان‌ دانشجویان متاهل در مجتمع جلال آل احمد بیشترین نیاز به تعمیرات و بهسازی را دارد.

وی ادامه داد: چون دانشجویان در این خوابگاه ها ساکن هستند برای تعمیر آنها با مشکل مواجهیم، برای اینکه به صورت جدی بخواهیم این کار را پیش بریم، بودجه ای را در تابستان برای تعمیر و بهسازی واحدهایی که نیاز جدی به تعمیر دارند اختصاص داده ایم که برای ترم جدید ساختمان های نو و بهسازی شده را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

مدیرکل کوی دانشگاه تهران افزود: درحال حاضر 500 واحد داریم که در 480 واحد دانشجویان ساکن هستند حدود 20 واحد نیازمند تعمرات جدی است و قابل اسکان نبوده و اکنون درحال تعمیر هستند. اما برای تعمیر برخی از این واحدها نیازمند این هستیم که چند واحد باهم تخلیه شود.

وی ادامه داد: همچنین برخی از ساختمان‌های سطح شهر نیز نیاز به تجهیز دارند.

عنبری افزود: مشکلات تاسیساتی و سرویس های بهداشتی نیز در تابستان انجام می شود. برای مشکل سرمایش نیز چند کولرخریداری شده که برخی نصب شده و برخی هم نصب خواهد شد تا دانشجویان ورودی جدید از این سیستم استفاده کنند.

آمار بازدید: 128 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image