ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بخشنامه حراست مقابل حجاب و عفاف نیسست/ راههای پر جاذبه برای توسعه حجاب

بخشنامه حراست مقابل حجاب و عفاف نیسست/ راههای پر جاذبه برای توسعه حجاب

رییس دانشگاه آزاد درپاسخ به برخی رسانه‌ها درباره پیگیری مسائل مربوط به حجاب و عفاف ازسوی متولیان فرهنگی دانشگاه به جای نیروهای حراست،گفت: بخشنامه حراست مقابل حجاب و عفاف نیست بلکه بهبود روش‌ها در برخورد با یک مقوله فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حمید میرزاده افزود: حراست یک سازمان، ضابط قوه قضاییه نیست تا بخواهد کسی را دستگیر کند. بدیهی است حراست با مشاهده جرم مشهود،‌ قطعا برخورد قانونی با تخلف خواهد کرد و مسئولان واحدها نیز، متخلفان را به مراجع ذیربط ارجاع می‌دهند.

میرزاده با اشاره به هجمه‌هایی که طی چند روز گذشته به نهاد علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد وارد شده است و به انتقاد از متولی‌بودن بخش فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف به جای بخش حراستی و انتظامی دانشگاه می‌پردازد، گفت: برخوردهای حراستی و فیزیکی و انتظامی ۳۵ سال گذشته اگر موثر بود، مسئولان اکنون از وضع حجاب راضی بودند.

وی ادامه داد: حجاب ظاهر باطن اشخاص است؛ باید قلب‌های سلیم و باطن افراد پاک شود و این کار، کار حراست نیست؛ بلکه با آموزه‌های قرآنی و آشنایی با معارف قرآن و اهل بیت و سبک زندگی ائمه اطهار و بزرگواران دین و دانش، قلب‌ها سلیم و باطن‌ها پاک می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: به جای برخوردهای حراستی و انتظامی راه‌های نرم‌افزاری و پر جاذبه‌ای برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و وقار در دستور کار مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است که متعاقباً اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image