ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد وابستگی صرف دانشگاه آزاد به شهریه دانششجویی کاهش یابد

وابستگی صرف دانشگاه آزاد به شهریه دانششجویی کاهش یابد

اولین جلسه شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد لرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، حجت‎الاسلام جمالزاده رئیس دانشگاه آزاد لرستان در این جلسه با اشاره به سیاست کلی دانشگاه مبنی بر کاهش وابستگی به شهریه‎های دانشجویی و کسب حداقل 12 درصد درآمدها از روش‌هایی از جمله تأسیس و راه‎اندازی شرکت‎های دانش بنیان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بودجه دولتی ندارد و از طرفی دیگر در رقابت با سایر دانشگاه‎ها و مؤسسات آموزش عالی در جذب دانشجو قرار دارد.

وی ادامه داد: با عنایت به این مسأله که ممکن است در آینده با کاهش تعداد دانشجو مواجه شویم باید به سمتی حرکت کنیم که حتی‎الامکان وابستگی صرف دانشگاه را به شهریه دانشجویی کاهش دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد لرستان افزود: شورای اقتصاد و سرمایه‎گذاری دانشگاه آزاد لرستان در راستای شناسایی راههای جدید درآمدزایی برای دانشگاه تشکیل شده است و با این حال باید با تشکیل جلسات منظم و برنامه‎ریزی دقیق و هوشمندانه زمینه رسیدن به این هدف را مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‎های فعالیت در شهرها متفاوت است؛ بنابراین باید در کنار یک برنامه منسجم و هماهنگ استانی در هر منطقه بر اساس پتانسیل‎های موجود اقدام کرد.

جمالزاده ابراز امیدواری کرد که برپایی این جلسات نتایج و دستاوردهای خوبی داشته باشد و مصوبات آن پس از طرح در کمیسیون دائمی و جلسه هیئت امنا و موافقت سازمان مرکزی به سرانجام برسند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 139 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image