ارتباط مستقیم با 30695 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نیاز اساسی خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر به بازسازی در ایام تابستان

نیاز اساسی خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر به بازسازی در ایام تابستان

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: خوابگاه‌های این دانشگاه استاندارد نبوده ونیاز به بازسازی اساسی در ایام تابستان دارند.

محمدرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یک سری از خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیاز جدی به بازسازی دارد و دانشگاه بودجه کافی برای بازسازی این خوابگاه ها ندارد برای همین با وزارت علوم صحبت کرده‌ایم تا به بازسازی خوابگاه های فرسوده در دانشگاه ها بودجه ای اختصاص دهند و ما بتوانیم در ترم جدید خوابگاه های خوبی در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

وی ادامه داد: برخی از خوابگاه های دانشگاه استاندارد نیستند و آپارتمان های مسکونی بوده اند که به عنوان خوابگاه در اختیار دانشجویان قرار گرفته است دانشگاه تنها یک خوابگاه استاندارد با ظرفیت 700 دانشجو در تهرانپارس دارد .

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: مابقی خوابگاه های دانشگاه استاندارد نیست . تعداد دانشجویان خوابگاهی نیز زیاد است برای همین به دفعات مشکلات خرابی را در خوابگاه ها شاهد هستیم و به دفعات باید در طول سال تعمیرات صورت می گیرد.

وی افزود: ایام تابستان بهترین فرصت برای تعمیرات و بازسازی اساسی خوابگاه ها است ولی بودجه زیادی را می طلبد.

خلیلی افزود: امسال با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و دانشجویان کارشناسی که پروژه دارند می توانند از خوابگاه استفاده کنند. بنابراین یک خوابگاه دخترانه و پسرانه را به دانشجویان واجد شرایط اختصاص داده ایم تا در ایام تابستان از آن استفاده کنند.

وی در خصوص ارایه سحری و افطار به دانشجویان اسکان یافته در خوابگاه گفت: گرچه دانشگاهها مکلف نیستند درایام تابستان تسهیلات و غذا ارایه کنند ولی دانشگاه خواجه نصیر با برنامه ریزی هایی که صورت داده است در به دانشجویان روزه دار در ایام ماه مبارک رمضان سحر و افطاری ارایه می دهد.

آمار بازدید: 205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image