ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تأسیس مدارس بین‌المللی و دوزبانه توسط دانششگاه آزاد

تأسیس مدارس بین‌المللی و دوزبانه توسط دانششگاه آزاد

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد هوشمندسازی مدارس، تأسیس مدارس تخصصی ورزش، تأسیس مدارس بین المللی و دو زبانه را از برنامه های پیش بینی شده سازمان سما کشور عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، حجت الاسلام قلی زاده در بیستمین جلسه رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: توسعه فرهنگی زیربنای فعالیت‌های سازمان سما است و این سازمان توانایی دارد در این زمینه نقش شایسته خود را ایفا کند.

به گفته وی، تبدیل دانش به فناوری و ثروت و گسترش فناوری اطلاعات و توجه جدی به پژوهش محوری بعنوان اصول راهبردی سازمان سما است.

رئیس سازمان سما گسترش ورزش در مدارس، جذب نخبگان، افزایش رفاه کارکنان و دانشجویان و همچنین افزایش حقوق اعضای هیأت علمی را از سیاست‌های اصلی سازمان برشمرد و افزود: گسترش رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته مهارت محور و تقاضا محور، تبدیل سازمان سما به مرکز مهارت محوری دانشگاه آزاد اسلامی از طریق توسعه آموزش‌های مهارتی آمایش محور و ارتقای کیفیت از جمله این فعالیت‌هاست.

وی هوشمندسازی مدارس، تأسیس مدارس تخصصی ورزش، تأسیس مدارس بین المللی و دو زبانه و بهره برداری حداکثری از نظام های اطلاعات و سیستم های مدیریت منابع در اداره کلیه فرآیند های مراکز سمای کشور را از دیگر برنامه های پیش بینی شده سازمان سما کشور عنوان کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 131 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image