ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 40درصد از دانشجویان دانشگاه تبریز در مقطع تحصیلات تکمیلی

تحصیل 40درصد از دانشجویان دانشگاه تبریز در مقطع تحصیلات تکمیلی

رئیس دانشگاه تبریز گفت: در حال حاضر 24 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل است که از این تعداد 40 درصد آنها در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در بیست و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 2 کشور در دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه دانشگاه تبریز دومین دانشگاه قدیمی ایران است و در رتبه‌بندی جدید سال 2014 لایدن نیز همین رتبه را کسب کرده است، گفت: در حال حاضر 24 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل است که از این تعداد 40 درصد آنها در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند.

وی افزود: وجود 16 دانشکده، 4 واحد اقماری، چندین پژوهشکده و قطب علمی و استقرار 60 شرکت دانش بنیان این دانشگاه را به یکی دانشگاه های جامع و تاثیرگذار در منطقه و کشورمان تبدیل کرده که می توان آثار آن را در جامعه مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه دانشجویان آینده سازان کشور هستند و هرگونه فعالیتی در این زمینه باید با دقت زیادی صورت گیرد، تاکید کرد: کار در این حوزه بسیار ارزشمند و مقدس بوده و دارای اجر اخروی و معنوی بالایی است که فعالان این حوزه باید افتخار کنند که در خدمت دانشجویان هستند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 230 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image