ارتباط مستقیم با 30735 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رونق کارآفرینی در گروی قوانین و مقررات حمایتی خاص

رونق کارآفرینی در گروی قوانین و مقررات حمایتی خاص

رییس دانشگاه بوعلی سینا معتقد است که مشکلات اشتغال در کشور از طریق شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان رفع خواهد شد.


دکتر محمدرضا زلفی گل در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به شکل گیری اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: برای شکل گیری اقتصاد دانش بنیان و ایجاد بیشتر شرکت‌های دانش بنیان که در نهایت منجر به رونق کارآفرینی می‌شود نیاز به قوانین و مقررات حمایتی خاص داریم که متاسفانه هنوز این قوانین وجود ندارد یا کمتر وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای تولید ثروت از دانش باید به برخی شروط پایبند باشیم، ادامه داد: وجود قوانین و مقررات هدایتی و نظارتی، اطلاع رسانی و شناسایی افرادی که پتانسیل بالایی دارند و در نهایت ایجاد یک فرهنگ سازی مجموعه فعالیت‌هایی است که باید در این راه انجام دهیم.

رییس دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات اشتغال در کشور حل شود بی شک از طریق شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان خواهد بود چرا که هرچقدر سطح سواد جامعه بالا برود برای افرادی که دارای تحصیلات عالیه هستند نسبت به افراد کم سواد ایجاد شغل سخت‌تر خواهد بود.

زلفی گل با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید نقش خود را به درستی ایفا کنند، افزود: برای اینکه بتوانیم برای افرادی که دارای تحصیلات عالیه هستند ایجاد شغل کنیم باید سراغ شرکت‌های دانش بنیان برویم تا بتوانیم از پتانسیل این افراد در چنین شرکت‌هایی استفاده کنیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 217 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image