ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی هدف دانشگاه علمی کاربردی‌ اشتغال و کارآفرینی است (20 آذر 92)

هدف دانشگاه علمی کاربردی‌ اشتغال و کارآفرینی است (20 آذر 92)

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: هدف دانشگاه‌های علمی کاربردی ‌اشتغال و کارآفرینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدعنایت‌الله معافی صبح امروز در آیین افتتاحیه‌ نمایشگاه کارآفرینی و توسعه اشتغال دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان‌ ‌اظهار داشت: رفع مشکل بیکاری به عنوان یکی از معضلات جامعه کنونی به راحتی صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به دانشگاه‌های تئوری‌محور و کاربردی بیان داشت: بخش اعظم آموزش‌ها سمت و سوی کاربردی دارد و در حال حاضر 60 تا 70 درصد برنامه‌های دانشگاه‌ علمی کاربردی، عملی است.

معافی با اشاره به گسترش کمی دانشگاه‌های علمی کاربردی در استان کرمان خاطر نشان کرد: این گسترش طی دو سال در زمینه کیفیتی نیز انجام می‌گیرد و به حد مطلوبی می‌رسیم.

وی هدف دانشگاه علمی کاربردی را اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد و افزود: تلاش ما بر این است که فارغ‌التحصیلان این مجموعه بر اساس نیاز جامعه به ایجاد شغل بپردازند.

معافی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های اشتغال و کارآفرینی نیز در راستای ماموریت‌های دانشگاه به منظور آشنایی‌ دانشجویان و انتقال این مسئله به جامعه است.

رئیس دانشگاه جامعه علمی کاربردی استان کرمان گفت: هشت تا 10 برابر تعداد بیکاران جامعه ما، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند و یکی از راه‌های رفع این مسئله دانشگاه‌های علمی کاربردی است.

وی فعالیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی را در چهار محور صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر عنوان کرد و اذعان داشت: تلاش ما بر این است که افراد دارای مهارت به جامعه تحویل دهیم.

به گزارش فارس‌، نمایشگاه کارآفرینی و توسعه اشتغال دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان‌ از 20 تا 25 آذر ماه جاری در محل هتل جهانگردی کرمان برای بازدید عموم دایر است.

آمار بازدید: 303 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image