ارتباط مستقیم با 30762 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه و صنعت باید به هم پیوند بخورند

دانشگاه و صنعت باید به هم پیوند بخورند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در نشستی که در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برای بررسی مسائل و مشکلات بخش های مختلف آموزش و تحقیقات در استان کرمان تشکیل شد، گفت: دانشگاه و صنعت باید به هم گره بخورند تا دانشجو بعد از فارغ التحصیلی بتواند دغدغه های کاری نداشته و زندگی بهتری داشته باشد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر هاشمی در نشست نهایی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونان وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و روسای دانشگاه‌های استان کرمان برگزار شد، عنوان کرد: اگر قرار است دانشگاه ها به صنعت و فناوری های علمی دست پیدا کنند باید به آنان توجه بیشتری شود.

وی با تاکید به ضرورت وجود احساس کرامت در میان مدیران و اساتید دانشگاه‌ها، عدم انگیزه را آسیب جدی برای پیشرفت دانشگاه ها عنوان کرد.

درادامه دکترحسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در ابتدای این نشست ضمن تشریح قابلیت ها و توانمندی های دانشگاه عنوان کرد که این مجموعه دارای پژوهشگاه علوم، تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری استان کرمان و 30 آزمایشگاه تحقیقاتی و پژوهشی می باشد، همچنین 800 دانشجو کارشناسی ارشد، 100 دانشجوی دکتری در 45 رشته فنی و مهندسی و علوم پایه در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image