ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود (23 شهریور 92)

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود (23 شهریور 92)

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


علیرضا رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 18 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 167 رشته و گرایش دکترا در این دانشگاه وجود دارد، ادامه داد: حدود 50 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند.

این مسئول افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه حرکت این دانشگاه به سمت برگزاری همایش و سمینارهای ملی و بین المللی، نشان دهنده ارتقا علمی این دانشگاه درسطح کشور است، اذعان داشت: در حال حاضر 20 مجله علمی و پژوهشی در این دانشگاه منتشر می‌شود.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سال 90 با تأسیس پردیس شماره 2 زاهدان فصل دیگری از فعالیت‌های دانشگاه در زمینه گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تبادل دانش با دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی گشوده شد، گفت: در پردیس شماره 2 دانشگاه نیز هم‌اکنون 80 رشته و گرایش و در پردیس چابهار 12 رشته فعال است.

وی بیان کرد: تا پایان امسال 50 درصد رشته‌هایی که در پردیس اصلی دانشگاه سیستان و بلوچستان فعال هستند در پردیس آزاد نیز فعال خواهند شد.

این مسئول افزود: احداث آزمایشگاه‌های مدرن و مجهز، راه‌اندازی آموزشگاه‌های مجازی، شبکه 25 کیلومتری فیبر نوری، مجهزترین و بزرگترین کتابخانه جنوب شرق کشور، کتابخانه دیجیتال و چندین مرکز کامپیوتر و زیباسازی اماکن مذهبی دانشگاه از جمله امکانات ایجاد شده در دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

کلمات کلیدی: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان، آزمایشگاه مرکزی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، اخبار جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان

آمار بازدید: 338 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image