ارتباط مستقیم با 30860 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فعالیت 500 هزار خیر مدرسه ساز در کشور

فعالیت 500 هزار خیر مدرسه ساز در کشور

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور از فعالیت 500 هزار خیر مدرسه ساز در داخل کشور و یک هزار خیر دیگر در سراسر جهان خبر داد.



به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه کردستان، محمدرضا حافظی، امروزسه شنبه 30 اردیبهشت ماه در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: در 16 سال گذشته مدارس کشور چهارنوبته بودند، اما اکنون به همت خیران مدرسه ساز، مدارس دو نوبته و یک نوبته شده‌اند.


وی افزود: در حال حاضر500 هزار خیر مدرسه ساز در داخل کشور و یک هزار خیر دیگر در سراسر جهان در امر مدرسه سازی مشارکت دارند.


حافظی با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی جهادگر هستند و این مسئله را در طول جنگ هشت سال دفاع مقدس از خود نشان داده‌اند، عنوان کرد: اکنون نوبت جهاد مال رسیده و خیران مدرسه ساز ما این مسئله را با حضور فعال خود در جشنواره‌های مدرسه سازی در کشور نشان داده‌اند.

وی اعلام کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون در550 شهرستان کشور جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شده و تا پایان هشتم خرداد ماه سال جاری نیز در تمامی 31 استان کشور برگزار می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با عنوان اینکه استان کرمانشاه اولین استانی بود که در آن جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار شد، ادامه داد: آخرین استان نیز لرستان خواهد بود که جشنواره با حضور سه هزار نفر خیر سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این حرکت خیران مدرسه ساز، یک حرکت فرهنگی است که مورد رضای خداوند متعال نیز می‌باشد.

حافظی در ادامه با اشاره به اینکه بانوان 50 درصد اجتماع را تشکیل می دهند، ذکر کرد: زنان در جهاد مقدس مدرسه سازی سهم عمده‌ای دارند.


فعالیت خیران مدرسه ساز در بیرون از مرزهای کشور

وی با اشاره به اینکه 10 درصد ایرانیان در خارج از کشور مقیم هستند، عنوان کرد: خوشبختانه خیران مدرسه ساز ما در بیرون از مرزهای کشور نیز فعال هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: مسئولیت خطیر این مجمع در خارج از مرزهای کشور، احداث مدرسه ایرانی با معلمان ایرانی برای فرزندان ایرانیان خارج از کشور است تا این افراد زبان و ملیت ایرانی خود را فراموش نکنند.

وی در ادامه اعلام کرد: خیرانی را در کشور داریم که تاکنون در احداث 428 مدرسه در کشور کمک کرده‌اند.

حافظی خاطرنشان کرد: سال گذشته 126 هزار و 12 قلک میان دانش آموزان استان گلستان توزیع شد که بیش از 125 هزار قلک آن که حاوی کمک‌های دانش آموزان بود، به این مجمع برگشت داده شد.

وی در پایان با بیان اینکه ارتقاء و پیشرفت هر کشور در گرو ارتقاء آموزش و پرورش آن کشور است، یادآور شد: هر کشوری آموزش و پرورش موفقی داشته باشد در تمامی صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... موفق خواهد شد.

آمار بازدید: 169 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image