ارتباط مستقیم با 30660 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسی توان رقابت با "مصلی‌نژاد" در کار خیر دانشگاهی ندارد

کسی توان رقابت با "مصلی‌نژاد" در کار خیر دانشگاهی ندارد

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: طی این 35 سال با افراد و خیرین زیادی سر و کار داشتم اما دکتر مصلی نژاد با عشق، اعتقاد و علاقه تمام بدون کوچکترین منت پروژه های دانشگاهی را انجام داد و کسی نمی تواند در بخش خصوصی و دولتی با پروژه هایی که وی احداث می کند، رقابت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسین امید معاون اداری- مالی وزارت علوم صبح امروز در مراسم افتتاح دانشکده مدیریت دانشگاه الزهرا که به همت خیر آموزش عالی دکتر مصلی نژاد احداث شده است، گفت: من به عمر انقلاب فعالیت های اجرایی انجام داده ام و با خیرین زیادی سر و کار داشته ام ولی هیچکس جای دکتر مصلی نژاد را نمی گیرد. در یک دانشگاه مهمترین جلسه، جلسه هیات ممیزه است که برای اولین بار بخاطر دکتر مصلی نژاد وسط جلسه بلند شده و در این مراسم حاضر شدم.

وی با اشاره به حضورش از زمان انقلاب در فعالیت های جهاد سازندگی، جهاد دانشگاهی و دانشگاه یادآور شد: طی این 35 سال با افراد و خیرین زیادی سر و کار داشتم و در دوره ای که معاون دانشگاه تهران بودم ده ها پروژه توسط خیرین اجرا شد و دکتر مصلی نژاد با عشق تمام، اعتقاد، علاقه تمام بدون کوچکترین منت این پروژه ها را انجام داد و تاکنون ده ها پروژه اجرا کرده است و کسی نمی تواند در بخش خصوصی و دولتی با پروژه هایی که وی احداث می کند، رقابت کند.

معاون اداری- مالی وزارت علوم به زمان زلزله بم اشاره کرد و گفت: آن زمان که من معاون بودم، سال 82 در بم زلزله آمد و 500 دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه بدلیل عدم استحکام ساختمان ها جانشان را از دست دادند. آن زمان با دکتر فرجی دانا رئیس دانشگاه تهران صحبت کردم و وی گفت برخی از خوابگاه های دانشگاه تهران قدمت بالایی دارد که قدمت برخی از آنها به 70 سال می رسد و اگر زلزله ای مانند بم اینجا رخ دهد، همه ساختمان ها از بین خواهد رفت. برای همین راهکاری که پیش بینی کردیم این بود که برای ساخت خوابگاه به سراغ خیرین برویم، چون می دانیم که دولت گرفتاری زیادی دارد و نمی تواند زیاد در این زمینه کمک کند.

امید ادامه داد: من سراغ افراد بزرگوار که تمکن مالی زیادی دارند، رفتم، ولی چون معتقدم که برای کار خیر باید خدا اجازه دهد، آنها این اجازه را نداشتند و نتوانستند به ما کمک کنند، اما دکتر مصلی نژاد این اجازه را از جوانی از خدا گرفته و توانست به ما کمک کند و ما امیدواریم همچنان از کمک های وی بهره مند شویم.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: دکتر مصلی نژاد به ما کمک فکری نیز می دهد و مشاور معاون اداری- مالی وزیر و از اعضای هیات امنای دانشگاه تهران نیز است. من شهادت می دهم که دکتر مصلی نژاد تاکنون هیچ چیز و هیچ امتیازی از این مملکت برای خود نگرفته و هر چه که دارد از کاری است که از خارج از کشور انجام داده و آورده است

در ادامه مراسم، از دکتر مصلی نژاد و هیات مدیره بنیاد مصلی نژاد با حضور معاون اداری- مالی وزیر علوم تحقیقات و فناوری تقدیر شد.

آمار بازدید: 286 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image