ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی برگزاری دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کردستان

برگزاری دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی کردستان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان، از برگزاری دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی استان کردستان خبر داد.


رحمت الله میرزایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کردستان، اظهار کرد: مرحله استانی دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی استان، روز گذشته 22 اردیبهشت ماه در این دانشگاه برگزار شد.

وی با اشاره اینکه این جشنواره در دو سطح دانشجویان و اساتید و کارکنان برگزار شده است، افزود: این افراد در این جشنواره در بخش‌های مختلف شفاهی، کتبی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری به رقابت با یکدیگر پرداختند.

میرزایی عنوان کرد: متسابقان در بخش شفاهی در رشته‌های قرائت به روش تحقیق، قرائت به روش ترتیل، حفظ دو جزء پیوسته، حفظ 5 جزء پیوسته، حفظ 10 جزء پیوسته، حفظ 20 جزء پیوسته، حفظ کل، دعا خوانی و مداحی، آیین سخنوری و اذان و صحت قرائت نماز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی اعلام کرد:‌ بخش کتبی این جشنواره چهارم خرداد ماه بصورت اینترنتی برگزار می شود و بخش های پژوهشی، ادبی و هنری نیز تا پایان خرداد ماه برگزار می‌شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 60 نفر از دانشجویان و 55 نفر از اساتید این دانشگاه شرکت کرده‌اند، یادآور شد: دهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی در سه سطح استانی، کشوری و ملی برگزار می شود که برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام

آمار بازدید: 250 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image